قایق بادی بست وی دو نفره bestway 61064

Bestway 61064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
4,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی بست وی دو نفره bestway 61064 از سری محصولات بادی است که برای تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد و جزو قایق های تفریحی می باشد. ساختار این محصول به صورتی می باشد که به آن قایق بادی ساده می گویند و در واقع برای گشت و گذار در مسیر آب های آرام ساخته شده است. این قایق بادی تفریحی بدون پارو به فروش می رسد اما بر روی آن اهرم نگه دارنده پارو نیز وجود دارد تا کسانی که قصد استفاده از این محصول را دارند می توانند پارو خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. دیگر امکانات این محصول طناب نجات می باشد که بر روی بدنه قرار دارد و نقش ویژه ای از خود نشان می دهد. 

به این صورت که در اثر بر هم خوردن تعادل و افتادن در داخل آب افراد همراه می توانند به این صورت کمک کنند و فرد را از داخل آب خارج نمایند. کف بدنه این قایق تفریحی بادی می باشد که به صورت مجزا از سایر بخش های محصول باد می شود و دارای دریچه ورود باد می باشد. به این صورت محصول راحت و آسان راه اندازی می شود و شرایط برای استفاده از آن بیش از پیش مهیا می شود. به جهت بهره مندی از قایق بادی بست وی دو نفره bestway 61064 منحصر به فرد و خرید آن با قیمت مناسب افراد می توانند محصول را از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند تا هم نسبت به کیفیت اصل آن اطمینان داشته باشند و هم میزان سازگاری بالایی نصیب آن ها شود. 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 228 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.4 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...