قایق بادی بست وی مدل کایاک bestway 65061

Bestway 65061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
9,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی بست وی مدل کایاک bestway 65061 پر کاربرد ترین محصولی است که قابلیت استفاده در آب های خروشان و آرام را دارد. به این ترتیب می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد و به لذت داشتن این موقعیت دست پیدا کرد. این محصول مناسب گشت و گذار در آب ها می باشد همچنین می تواند برای بهره مندی در زمان مسابقات قایقرانی استفاده شده و نقش مهمی در ایجاد موقعیت دلخواه داشته باشد. اینم محصول طراحی حرفه ای و بی نقص دارد تا برای رفع نیاز افراد کاربرد داشته باشد و در نتیجه برای آن ها کاربردی باشد. نشیمن های مجزا از هم و داشتن تکیه گاه طبی و مواج سبب شده است که توجه مخاطب به محصول جلب شود و بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. 

این محصول بدنه ای کشیده دارای نوک تیز دارد که شتاب زیادی به خود می گیرد. از این رو جزو قایق های بادی است که از شتاب بالا برخوردار می باشند و با نصب موتور به بدنه می توان سرعت زیادی را به دست آورد. کف بدنه محصول از ضخامت زیاد تشکیل شده است تا بتوان در مسیر حرکت آب بدون آسیب باقی ماند و جزو منحصر به فرد ترین و با کیفیت ترین محصولات قرار گرفت. این قسمت در بخش داخلی ساختار مواج دارد تا از سر خوردن افراد جلوگیری نماید و بتوان نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. چنانچه تمایل و یا قصد خرید قایق بادی بست وی مدل کایاک bestway 65061 را دارید همین حالا به سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید تا از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوید و به خرید آن اقدام نمایید.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 385 سانتی متر
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 18.4 کیلوگرم
صندلی های فایبرگلاس جداشو
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...