قایق بادی تک نفره اکسکروشن پرو intex 68303 اصلی با گارانتی

Intex 68303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 91 CM
  • ارتفاع: 46 CM
7%
28,500,000
26,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت قایق بادی حرفه ای اینتکس محصولی جدید از شرکت INTEX می باشد.خرید قایق بادی برزنتی اینتکس مدل کایاکی از نمایندگی سعید اینتکس به همراه کارت گارانتی معتبر انجام می شود. قایق بادی ارزان اینتکس یک قایق بسیار مقاوم برای ماهیگیری و یا مسابقه می باشد. قایق بادی حرفه ای کایاک اینتکس مدل اکسکورشن پرو K1 با امکاناتی که در زیر به آن اشاره می کنیم به سرتاسر کشور ارسال می شود.

محصولات مرتبط

قایق بادی کایاک مدل اکسکروشن تک نفره یکی از محصولات برند INTEX است. این قایق بادی کایاک به طور خاص برای استفاده تک نفره در آب‌های آزاد مانند دریا، دریاچه و استخر طراحی شده است.

مشخصات قایق بادی کایاک مدل اکسکروشن 1 نفره عبارتند از:
- طول: 305 سانتی‌متر
- عرض: 91 سانتی‌متر
- ارتفاع: 46 سانتی‌متر

جنس این قایق بادی کایاک وینیل است و ضخامت جنس آن 0.75 میلی‌متر می‌باشد. قایق بادی اکسکروشن تک نفره می‌تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند و وزن بسته بندی آن حدوداً 17.5 کیلوگرم است.

این قایق بادی کایاک دارای برچسب تعمیرات می‌باشد که به شما امکان تعمیر در صورت نیاز را می‌دهد. همچنین، پمپ باد دستی با شماره مدل 68605 به همراه قایق بادی تهیه شده است تا بتوانید به راحتی قایق را باد کنید.

قایق بادی اکسکروژن تک نفره همراه با پارویی با دسته آلومینیومی عرضه می‌شود. همچنین، دارای گیج تنظیم باد است که به شما امکان تنظیم میزان باد در قایق را می‌دهد. قایق بادی اکسکروژن تک نفره همچنین دارای طناب نجات برای ایمنی شما در آب است.

این قایق بادی کایاک دارای نشیمنگاهی است که به شما امکان نشستن راحت در طول استفاده می‌دهد. همچنین، یک کیف حمل نیز به همراه قایق بادی ارائه می‌شود تا بتوانید قایق را به راحتی حمل کنید.

قایق بادی کایاک مدل اکسکروژن تک نفره دارای جای قلاب ماهیگیری نیز می‌باشد که به شما امکان ماهیگیری در آب را می‌دهد.

محصول قایق بادی کایاک مدل اکسکروژن تک نفره از نظر کیفیت و مقاومت به دلیل استفاده از جنس وینیل با ضخامت مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای تفریح در آب است.

قایق بادی تک نفره اکسکروشن پرو intex 68303 از سری قایق های بادی با شتاب زیاد می باشد که سرعت بالایی از خود نشان می دهد و می تواند در مسیر آب به راحتی حرکت کند. این محصول مزیت های متعددی دارد که توجه علاقه مندان را جلب می کند و می تواند به عنوان یک محصول محبوب و منحصر به فرد برای افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. مزیت مهم در ساختار این قایق بادی داشتن نشیمن طبی و مواج است که شامل یک تکیه گاه با این خصوصیات نیز شده است. به این ترتیب افرادی که از این محصول استفاده می کنند می توانند در بهترین شرایط حضور پیدا کنند و دچار مشکل نشوند. 

ساختار قایق بادی مد نظر کشیده و نوک تیز است تا مسیر آب به راحتی گشاده شود و در نتیجه سرعت و شتاب زیادی شامل آن گردد. از این رو این محصول به عنوان برترین نمونه از قایق های بادی تک نفره شناخته شده است که برای انجام مسابقات و قایقرانی در آب های خروشان مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه دارای دستگیره نگه دارنده می باشد که می توان آن را به راحتی جا به جا کرد و بدون مشکل به داخل آب انداخت و یا از آن خارج نمود. همچنین پمپ باد و پارو شامل این محصول شده است که بدون مشکل قادر به استفاده از آن خواهد بود. کسانی که نیاز به داشتن قایق بادی تک نفره اکسکروشن پرو intex 68303 دارند همواره می توانند برای خرید آن به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصولی با کیفیت اصل را خریداری کنند.

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
91 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
17.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 68605
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
1 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
دستگیره حمل و نگهدارنده گوشی همراه و جا پایی مناسب
مسعود رضایی

خیلی دنبالش گشتم مرسی از آقا سعید بابت معرفی این محصول عالی

195 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

قربانت مسعود جان

195 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...