مبل بادی اینتکس مدل 68577

intex 68577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 112 CM
  • عرض: 104 CM
  • ارتفاع: 79 CM
5%
1,650,000
1,570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس طرح لیومی محصولی زیبا از شرکت اینتکس با گارانتی شرکتی و ارسال فوری به سراسر کشور از نمایندگی سعید اینتکس

مبل بادی همواره یکی از شاخته های اصلی تولید محصولات بادی و راحتی شرکت اینتکس می باشد که مبل لیومی با کد 68577 یکی از مدل های شرکت اینتکس بوده و دارای مخاطبان بسیاری می باشد. مبل های بادی دارای نشیمن خوب و مناسبی هستند و درواقع دارای خاصیت کاملا طبی هستند. نرمی و انعطاف مبل بادی لیومی باعث می شود افراد سالخورده و یا کسانی که هنگام نشستن دچار دردهای مفصلی می شوند براحتی از این کالا استفاده کرده و احساس رضایت داشته باشند.
مبل بادی لیومی قابلیت استفاده در محیط های باز و بسته را دارد و شما میتوانید از این محصول در منزل ، مسافرت و یا فضاهای باز استفاده کنید . فقط باید در نظر داشته باشید در صورتی که قصد استفاده از این محصول را در فضاهای باز دارید می بایست جهت حفظ ایمنی برای سطح زیر آن از یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید تا مانع از آسیب دیدن قسمت زیر آن شوید. مبل بادی لیومی برای سنین نوجوان و بزرگسال طراحی شده و از لحاظ ابعاد و تحمل وزن کاملا مناسب می باشد. بدنه مبل بادی لیومی ساخته شده از پی وی سی نرم و ضخیم می باشد و دارای استحکام و استقامت بالایی می باشد. در نظر داشته باشید جهت حفظ ایمنی حتما سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس یا بست وی برای باد کردن این محصول استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد فشار قوی برای باد کردن آن استفاده ننمایید. سطح رویه این محصول از جنس جیر با خاصیت ضد تعریق بوده و در صورتی که محصول به هر دلیلی کثیف شد و یا دچار لک شد براحتی میتوانید آن را با هر نوع مایع شستشو تمیز کرده و براحتی آب کشی نماید. در صورت نیاز داشتن به مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده نمایید.


مبل بادی اینتکس مدل 68577 یک محصول طرح دار و جذاب بوده که شرکت معتبر و نامدار اینتکس آن را در طرح فوق العاده جذاب و راحتی روانه بازار کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای یک ساختار تقریبا گرد است که باعث شده تا بتوانید در هر فضا و مکانی از این مبل بادی کاربردی استفاده نموده و لذت ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش مرکزی و در واقع نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته و شیار دار شکل گرفته است که با استفاده از آن می توانید نرمی و راحتی را پس از نشستن بر روی این مبل بادی جذاب حس کرده و به هیچ عنوان احساس خستگی و بدن درد نداشته باشید.مبل بادی اینتکس مدل 68577شایان ذکر است راه اندازی و استفاده از این مبل بادی نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در این مطلب به آن بپردازیم. بنابراین در همین راستا باید عنوان کنیم که این کالا دارای یک عدد محفظه باد بوده که شما با استفاده از تمامی پمپ های بادی(قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) قادر خواهید بود تا این مبل بادی را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و سپس از آن استفاده کنید. راه اندازی، باد کردن و استفاده از این محصول به صورت کامل تنها دو دقیقه زمان نیاز داشته و کاری بسیار ساده خواهد بود. در کنار این نکات باید به سبک وزن بودن و پرتابل بودن این محصول بادی نیز اشاره کرد که به سادگی می توانید آن را در داخل محل کار، منزل و یا هر مکان دیگری جا به جا کنید. همچنین همانطور که گفته شد راه اندازی ساده و آسان این محصول نیز از دیگر ویژگی های خوب این مبل بادی یک نفره با نشیمنگاه مواج به شمار می رود. این کالا هم اکنون با تخفیف فوق العاده و قیمت بی نظیر از سایت فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.


مبل بادی یک نفره پشتی دار سبز یک محصول ساده و جذاب بوده که شرکت معتبر و نامدار اینتکس آن را در طرح فوق العاده راحتی روانه بازار کرده است. در همین راستا باید عنوان کنیم که این کالا دارای یک ساختار تقریبا گرد بوده که باعث شده تا بتوانید در هر فضا و مکانی از این مبل بادی کاربردی استفاده نموده و لذت ببرید و همچنین بخش مرکزی و در واقع نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته و شیار دار شکل گرفته است. لازم به ذکر است این کالا به تازگی به بازار عرضه شده و دارای ویژگی های زیادی می باشد.این مبل بادی از سری جدید این نوع مبل هاست و کیفیت و ساختاری متفاوت نسبت به مدل های مشابه عرضه شده دارد.. این محصول دارای ویژگی های زیادی بوده که آن را از سایر مبل های بادی متمایز کرده است که یکی از این ویژگی ها طراحی خاصی آن می باشد که این طراحی به گونه ای انجام گرفته تا سادگی مصرف و همچنین راحتی مصرف کننده در اولویت قرار داشته باشد. 

همچنین این طراحی در حین سادگی بسیار کاربردی بوده و قسمت نشیمنگاه نیز به صورت گود طراحی شده تا هنگام استفاده راحتی زیادی داشته باشید و در استفاده های طولانی مدت باعث ناراحتی کمر  نخواهد شد. همانطور که مشاهده می کنید این محصول دارای طراحی ظاهری ساده و به صورت تک رنگ بوده اما می توانید در صورت نیاز از روکش های موجود در بازار نیز استفاده کنید. این مبل بادی برای استفاده های یک نفره ساخته شده و با جنس بدنه ی با کیفیتی که داشته، می تواند در فضای خارج از منزل نیز از آن استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

برند
INTEX
طول
112 CM
عرض
104 CM
ارتفاع
79 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
100 KG
رویه مخمل
دارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
3.7 KG
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...