مبل بادی اینتکس مدل 68586

intex 68586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14%
1,600,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس مدل 68586 از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات راحتی کمپانی اینتکس بوده که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است. این محصول یکی از راحت ترین مبل های موجود در فروشگاه مبل بادی اینتکس بوده که شما عزیزان می توانید آن را با قیمت فوق العاده و استثنایی خریداری نمایید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شکل ظاهری محصول کاملا شبیه به یک مبل بوده و تکیه گاه محصول نیز به صورت سرخود طراحی شده و ابعاد و اندازه آن نیز کاملا استاندارد است. شرکت معتبر و نام دار اینتکس با استفاده از تکنولوژی رویه مواج قسمت پشتی و سطح نشیمنگاه را به صورت موج دار طراحی کرده است تا بدین صورت انعطاف پذیری سطح مبل افزایش بیابد، همچنین این ساختار استاندارد و طبی باعث می شود تا بدن در حین استفاده عرق نکرده و خون در بدن جریان طبیعی خود را داشته باشد.

مبل بادی اینتکس مدل 68586

جنس پارچه ای که برای ساخت این محصول استفاده شده از مخمل بوده که این جنس یکی از مقاوم ترین و مرغوب ترین اجناس برای تولید مبل بادی است چرا که در برابر وزن بالا، رطوبت و ضربه مقاوم می باشد. همچنین خصوصیت مخملی آن باعث شده است تا محصول علاوه بر زیبا تر شدن ظاهر، بسیار نرم و لطیف نیز شود و حتی از عرق کردن به خوبی جلوگیری کند. این بدنه دارای ضخامت خوبی بوده اما با این وجود انعطاف بالایی نیز داشته تا موجب جمع شدن در ابعاد و اندازه های کوچکتر شود. جنس بدنه ای داشته که قابل شستشو بوده و در صورت برخورد با آب آسیبی نخواهد دید.

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید تا محصول مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان راه اندازی شود. برای خرید این محصول به همراه ضمانت نامه معتبر، پس از ثبت سفارش محصول خود به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس کالای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مبل بادی اینتکس مدل 68586 جزوء یکی از راحت ترین و جدید ترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به مدل های قدیمی برخوردار می باشد. این مبل بادی راحتی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بوده که حتی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان نیزگزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی هرچه بیشتر و دقیق تر این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی ایده آل خود راهنمایی کنیم.

طراحی مدرن و تکیه گاه راحتی محصول

 طراحی و ساختار این مبل بادی به گونه ای بوده که هر مصرف کننده ای می تواند استراحت های طولانی مدت بدون هیچگونه اذیت و ازاری را در آن تجربه کند.  ساختار بدنه اصلی شامل یک تکیه گاه بزرگ برای کمر و دست ها بوده تا به خوبی تمام قسمت های بدن مصرف کنندگان را پوشش دهد. لازم به ذکر است نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی یک نفره به صورت مواج بوده تا موجب پوشش اعضای بدن برای راحتی بیشتر شود البته این مدل طراحی صورت گرفته در مبل بادی باعث عبور بهتر جریان هوا شده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری کند. همچنین داشتن لایه های بسیار قوی و ضخیم در داخل بدنه، سطح رویه را مستحکم کرده تا در زمان نشستن باعث فرو رفتن بدنه نشود به همین علت قابلیت کامفورت و طبی بودن را نیز فراهم کرده است.

مبل بادی اینتکس مدل 68586

جنس عالی و رویه مواج محصول

جنس رویه کالا یکی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر مبل های بادی بوده است که این محصول با توجه به رویه منعطف و مقاومی که داشته به خوبی توانسته تا جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند که این امر به دلیل استفاده از رویه مخمل و راحت می باشد. این جنس پارچه مخمل دارای رویه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و علاوه بر آن از انعطاف پذیری بالا و رویه نرم و راحتی برخوردار است. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این مبل بادی جلوگیری از ساییدگی بدنه مبل به هنگام کشیده شدن بر روی زمین بوده که از اهمیت بالایی بهره میبرد.

البته شایان ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن این محصول فوق العاده در بخش کف آن نیز از وینیل دو لایه استفاده شده تا که مقاومت بالاتری به این مبل بادی افزوده شود. همچنین لازم به ذکر است سطح نشیمنگاه این مبل بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که به گردش هوای میان بدن و سطح مبل بادی شما کمک شایانی می کند و این امر در جلوگیری از تعریق بدن نقش بسزایی داشته است.

ابعاد و حجم استاندارد

ابعاد و حجم بسیار مناسب این کالا برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود که این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و زمان جمع کردن آن حجم بسیار کمی را خواهد گرفت. از این رو حمل آن بسیار آسوده تر و کمجا تر خواهد شد و اگرچه این مبل بادی در حالت شکل گرفته خود نیز جایگیری بسیارکمی را خواهد داشت.

طریقه سفارش

این مبل دارای کیفیت لازم برای استفاده و حمل در هر مکانی بوده و به دلیل داشتت قیمت مناسب نیز فروش بسیار راضی کننده ای را داشته است. همچنین لازم به ذکر است تمامی محصولات بادی شرکت اینتکس از جمله مبل بادی اینتکس مدل 68586 ، دارای گارانتی معتبر بوده و این محصول نیز توسط شرکت اینتکس با کمترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مصی رضوی

سلام وقت بخیر، با وسیله خاصی باد میشه، برای چه مدت تضمین میشود

1209 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با پمپ باد های شرکت اینتکس می بایست باد شوند و مدت زمان باد شدن بستگی به پمپ باد انتخابی شما دارد.تنوع پمپ باد ها را می توانید در دسته بندی محصولات قسمت پمپ باد مشاهده نمایید.

1208 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

کلیه محصولات بادی اینتکس شامل 3 ماه گارانتی شرکت سعید اینتکس بابت سوراخ شدن و پاره شدن محصول به هر دلیل می باشد.

1208 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...