مبل بادی اینتکس مدل 68880

intex 68880

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
975,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیب دار اینتکس محصولی بی نظیر از شرکت اینتکس بهمراه کارت گارانتی سعید اینتکس به همراه ارسال فوری به سراسر کشور

مبل بادی اینتکس با کد 68880 بعنوان مبل بادی شیب دار در میان محصولات اینتکس از جذابیت و شکل و فرم خاصی برخوردار است و به خوبی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. مبل بادی شیب دار اینتکس به حالتی طراحی شده که با سطحی کاملا شیب دار در نظر گرفته شده و همواره وسیله ای کاملا مناسب و استاندارد برای ریلکس کردن محسوب می شود.بدنه مبل بادی شیب دار ساخته شده از مواد درجه یک از جنس پی وی سی بوده و دارای استحکام و مقاومت مناسبی می باشد. سطح روی مبل بادی شیبدار توسط جیر با خاصیت ضد تعریق و قابل شستشو به خوبی پوشش داده شده. رویه جیر کاملا سازگار با پوست بوده و هیچگونه حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد.
قسمت نشیمن مبل بادی شیب دار به حالت برجسته می باشد اما زمانی که روی محصول در حالت نشسته هستید ،برجستگی ها منعطف بوده و هیچگونه ناراحتی را برای شما بوجود نخواهند آورد. از موارد کاربرد مبل بادی شیبدار می توان به هنگام تماشای تلویزیون و یا هنگام مطالع و یا کار با لب تاپ و یا مواردی مشابه به آن اشاره کرد. یکی از استفاده های متعارف از مبل بادی شیب دار ، استفاده از آن در کنار استخر های شنا بوده و با خیالی آسوده می توان با استفاده از این وسیله ، ساعت های ارام بخشی را تجربه نمایید. در صورتی که محصول شما دچار کثیفی و یا الودگی شد براحتی می توانید محصول را با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید ، بدون آنکه برای محصول مشکلی بوجود آید. جهت حفظ ایمنی حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا بست وی محصول را باد نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد برای باد زدن این محصولات استفاده نکنید.به این دلیل که فشار باد زیاد می تواند باعث ایجاد صدمه برای این کالا شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مبل بادی اینتکس مدل 68880 یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات تولید شده در سال جدید توسط برند معتبر اینتکس می باشد و از طراحی بدنه منحصر به فرد و فوق العاده ای برخوردار می باشد. این مبل بادی یکی از محصولات بادی با کیفیت ایده آل بوده که از ضخامت لایه ای بالا با سطح مواج و راحت برخوردار می باشد. این محصول راحتی یکی از جدیدترین و زیبا ترین مبل های بادی است که از کیفیت و جنس بدنه عالی برخوردار بوده و همچنین با طراحی مواج یکی از محصولات جدید تولید شده توسط برند معتبر و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که دارای طراحی مدرن بوده و بسیار زیبا می باشد و می توان از آن به راحتی دو چندان برای تفریحات آبی بر روی آب نیز استفاده نمود.

بدنه این محصول از پی وی سی با رویه طرح چرم براق است که دارای موج های طولی برای راحتی بیشتر هنگام نشستن و دراز کشیدن می باشد. این مبل بادی روی آب دارای رنگ بدنه آبی بسیار شیک و عام پسند بوده که از این تشک می توان بر روی زمین در هر مکان و محیط نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود و از استحکام و دوام آن خاطر جمع بود. رویه این مبل بادی نیز از جنس پارچه مخملی بوده و باعث این می شود تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق و خستگی نشود و همچنین بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. تکیه گاه بادی سرخود این کالا نیز در هنگام استفاده به شما حس راحتی و لذت بخشی را می دهد که موجب استفاده طولانی مدت از آن می شود. نمایندگی اینتکس به همراه این محصول برچسب تعمیراتی نیز برای شما ارسال می کند تا در صورت بروز مشکل به راحتی آن را ترمیم کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...