مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58883

intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
16%
766,000
646,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 58883 یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین شناور های بادی مخصوص سنین بزرگسال برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که ساخته شده از جنس پی وی سی و در رنگبندی فوق العاده جذاب و چشمگیری طراحی شده که البته دارای ترکیب با قسمت شفاف از بدنه می باشد که محصولی متفاوت برای سنین کودکان و بزرگسالان توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. این محصول بادی دارای دوام و استحکام لازم برروی آب بوده که با رنگ های شاد و دلنشین جلوه ای خاص به محیط اطراف خود می دهد. این کالا قابل استفاده بر روی آب های آرام مخصوصا آب استخر ها می باشد که در برابر شرایط جوی از جمله دمای آب و فشار آب مقاوم می باشد.

همانطور که می دانید پس از توجه افراد به شکل ظاهر محصول، جنس بدنه کالا نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد، چرا که ارتباط مستقیمی بر دوام و طول عمر کالا خواهد داشت، این کالا محصولیست که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم است و در قسمت رویه آن نیز از PVC شفاف استفاده شده است. این شناور بادی از یک تکیه گاه مخصوص بهره برده که می تواند از بهترین مزیت های این کالا باشد و همچنین باعث ایجاد راحتی شما هنگام استفاده می شود. شناور بادی پشتی دار یک نفره، محصول شرکت اینتکس با کیفیت عالی با رنگی بسیار شاد و دوست داشتنی همراه است. البته لازم به ذکر است بخش بالایی شناور و پشتی آن دارای رویه PVC رنگی می باشد. این محصول همراه با برچسب تعمیرات و ضمانت نامه بوده است. در صورت خرید این محصول بادی پشتی دار با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و مناسب ترین محصول را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 نوع  تفریحی
 طول  120 سانتی متر
 عرض  120 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  90 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...