مبل بادی روی آب زرد اینتکس Intex 58883

Intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.30 MM
19%
1,200,000
980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل بادی روی آب زرد اینتکس Intex 58883 سری جدید محصولات بادی مورد استفاده در آب های آرام می باشد که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و از ساختاری ساده اما کاربردی برخوردار می باشد. زیبایی ظاهری که در این محصول وجود دارد به دلیل داشتن بدنه شفاف به رنگ زرد است کع توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند به عنوان یک محصول بادی پر فروش و پر استفاده در موقعیت های مختلف مورد استفاده افراد قرار گیرد. شناور بادی مد نظر به حالت مبلی ساخته شده است و در واقع تکیه گاهی بادی شامل آن می شود که افراد به راحتی در حالت نشسته بر روی آن قرار خواهند گرفت و از شرایط لذت می برند. این محصول مانند مبل های بادی ساخته شده است و تمامی آیتم های راحتی و استاندارد بودن را دارا می باشد. 

به همین خاطر است که با استفاده از این محصول کمر و ستون فقرات دچار مشکل و آسیب نخواهد شد و در نتیجه می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. شناور بادی مد نظر دارای دستگیره نیز می باشد تا بتوان تعادل بیش تری را شامل شد. این دستگیره ها از جنس پلاستیکی بوده اند که بر روی بدنه ثابت هستند و به هیچ وجه جدا خواهند شد. دستگیره موجود بر روی بدنه در دو طرف آن قرار دارد تا ایجاد تعادل در محیط کند و برای قرار گیری بر روی سطح آب های آرام ایجاد عدم تعادل نکند. از این رو هم محصول و هم فرد قرار گیری بر روی محصول می تواند به راحتی مدت زمان طولانی را به این حالت سپری کند و بدون واژگون شدن به داخل آب به تفریحات آبی خود ادامه دهد. برای راحتی خرید مبل بادی روی آب زرد اینتکس Intex 58883 امکان خرید غیر حضوری از سایت فروشگاه اینتکس نیز میسر شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

برند
INTEX
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
0.138 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
8 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل و جای نوشیدنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...