مبل بادی طرح توپ فوتبالی مدل 75010

bestway 75010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
728,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال کد 75010 مناسب برای کودک و نوجوان بهمراه کارت گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور از نمایندگی سعید اینتکس

مبل بادی طرح توپ بست وی کد 75010 محصولی زیبا و مورد پسند کودک و نوجوان بوده که دارای طرحی منحصر بفرد می باشد. مبل بادی طرح توپ بست وی برای طراحی اتاق کودک و نوجوان بسیار مناسب بوده و برای استفاده یک وسیله ی کاربردی محسوب می شود. محصول بعلت شکل طرح توپ مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. مبل بادی طرح توپ ساخته شده از جنس وینیل بوده و دارای مقاومت نسبتا بالایی می باشد. در صورتی که محصول آسیب فیزیکی ببیند بخاطر جنس بدنه براحتی قابلیت تعمیر و ترمیم را دارا می باشد. جهت حفظ طول عمر مبل بادی پیشنهاد می شود حتما از پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس و یا بست وی برای باد کردن محصول استفاده شود. و به هیچ عنوان از کمپرسور های باد فشار قوی برای باد کردن محصول استفاده ننمایید. در صورت داشتن نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و از خدمات ما استفاده نمایید.


مبل بادی بست وی + گارانتی مدل 75010 یک محصول شکیل و بسیار جذاب بوده که برای کودکان و نوجوانان توسط برند معروف و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. با خرید این محصول شما می توانید آن را در منازل، سالن های ورزشی و یا حتی ورزشگاه ها به راحتی استفاده کنید تا کودکان و نوجوانانتان حس و حال فوق العاده ای را با این محصول کاربردی تجربه کنند. طراحی این کالا همانطور که قابل مشاهده است به صورت یک توپ فوتبال بوده که در آن از رنگ های سفید و مشکی به کار رفته است. این مبل بادی دارای انعطاف بالایی جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر است تا به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل استفاده باشد. طراحی بدنه اصلی به صورت گرد بوده که از نشیمنگاه و تکیه گاهی بسیار مناسب برای مصرف کنندگان مختلف برخوردار می باشد تا موجب پوشش بهتر اعضای بدن و راحتی بیشتر مصرف کنندگان شود.

 طراحی بیرونی نیز مشابه به یک توپ فوتبال بوده و به دلیل داشتن رنگ شاد و روشن تاثیر بسیار خوبی نیز در دکوراسیون محل مورد استفاده خواهد داشت. لازم به ذکر است جنس بدنه اصلی از پلاستیکپی وی سی با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر برخورد با آب و نور آفتاب کاملا مقاوم خواهد بود. همچنین این بدنه در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده به همین دلیل می توان از آن در مسافرت های مختلفی استفاده کرد. برای راه اندازی و باد کردن این مبل بادی باید از پمپ های باد محصولات بادی اینتکس استفاده نمایید. برای این کار می بایست نازل پمپ باد متناسب با دریچه تعبیه شده روی بدنه مبل بادی وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید. در صورت وارد شدن آسیب به هر نقطه ای از بدنه اصلی به راحتی توسط برچسب مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. 

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...