هدف گیری بادی اینتکس مدل 57503

intex 57503

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
486,000
429,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

هدف گیری بادی اینتکس مدل 57503 یک نوع سرگرمی و بازی مهیج بوده که البته کاملا بی خطر نیز می باشد و عنوان بازی پرتاب بالشتک ها به درون سبد است. این وسیله بازی جدید که ساخته شرکت اینتکس است برای شما لحظات خوشی را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است جنس بدنه آن از وینیل می باشد که مقاوم بوده و البته دوام مطلوبی دارد. بنابراین همانطور که گفته شد جنس بدنه اصلی کالا از پلاستیک پی وی سی یا همان وینیل ساخته شده که بهترین متریال برای این محصول می باشد. متریالی که در برابر دما و فشار کاملا مقاوم بوده و نور آفتاب نیز هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد کرد به همین دلیل می توان در فصول گرما با خیالی راحت از این کالا استفاده کرد.

جنس بدنه این محصول به صورتی بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت و به همین دلیل می توان آن را به راحتی در هر مکانی حمل و استفاده کرد. مزیت دیگر این کالای تفریحی قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن خواهد بود بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با سپردن محصول خود به تعمیر کاران و یا استفاده از بسته تعمیرات اینتکس اقدام به انجام ترمیم محصول مورد نظر کرد. یک عدد برچسب تعمیرات به همراه این محصول به صورت رایگان برای شما ارسال می گردد. گفتنی است این محصول وزن کمی دارد و به همین دلیل هر کجا که مایل بودید می توانید آن را حمل نمایید. در هر نوع مکانی قابل استفاده می باشد و هر سنی می تواند با این محصول بازی کند. البته قیمت آن بسیار مناسب بوده به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. جهت سفارش این محصول به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از طریق سایت اینتکس اقدام کنید.

نوعتفریحی
شرکت سازنده اینتکس
 طول 86 سانتی متر
عرض 71 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 تعداد پایه ها 2 عدد
 پمپخیر
تعداد کیسه های آب 4 عدد

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...