پارو آلومینیومی بست وی 62019

Bestway 62019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو آلومینیومی بست وی 62019 محصولی مقاوم برای استفاده در آب های آرام و موج دار است و از بدنه ای با طول عمر بالا تشکیل شده است. طول این پارو 124 سانتی متر می باشد و امکان استفاده در قایق های بادی را دارد. در واقع می توان هم با قایق های بادی مورد استفاده قرار گیرد و هم در سایر قایق ها کاربرد داشته باشد. این محصول ضروری ترین وسیله برای راه اندازی قایق می باشد و بدون وجود آن امکان حرکت و تعیین مسیر محصول وجود ندارد. در نتیجه خرید آن نیز لازم و ضروری می باشد. در زمان خرید قایق های بادی اگر پارو آلومینیومی در کنار محصول وجود نداشت می توان با خرید ارزان قیمت آن از طریق نمایندگی اینتکس از کیفیت بالا بهره مند شد و قیمت مناسبی را نیز به دست آورد.

پارو آلومینیومی بست وی 62019

محصول مورد نظر سبک و قابل حمل می باشد و برای حرکت دادن در مسیر آب مشکلی را ایجاد نمی کند و به راحتی توسط افراد حرکت داده می شود. در نتیجه بهترین نمونه از بهترین وسایل جانبی است که با سازگاری بالا در محیط های آبی بدون ایجاد پوسیدگی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه مقاومت زیادی دارد در نتیجه دچار شکستگی نمی شود و می تواند طول عمر و سازگاری زیادی از خود نشان دهد. جهت سفارش خرید پارو آلومینیومی بست وی که دارای کد 62019 می باشد تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد تا از خریدی مطمئن برخوردار شد.

 نوعدو قسمتی
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 124 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
 قابلیت نصب شدن بر روی هر قایق بادی
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...