پارو اینتکس مدل 69627

intex 69627

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو اینتکس مدل 69627 یکی دیگر از سری لوازم های جانبی شرکت اینتکس می باشد که هم کیفیت بالایی را از خود به جای گذاشته و هم مناسب برای استفاده بر روی تمامی قایق های بادی می باشد. این نکته باعث شده تا مشتریان بتوانند به صورت کامل و جامع به این پاروی قایق اطمینان کرده و یک محصول مطمئن و بادوام را برای خود خریداری نمایید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این پارو ساختاری دو تکه دارد که به راحتی می توانید آن را جمع نموده و در یک بسته بندی کوچک در زمان مورد نیاز از آن استفاده نمایید.

پارو اینتکس مدل 69627

دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث قابلیت استفاده از آن بر روی انواع قایق ها و همین طور استفاده در آب های شور و شیرین می باشد که مزیت بزرگ این پارو به شمار می رود. بهره مندی از جنس آلومینیومی این محصول در کنار پلاستیک مقاوم باعث شده تا به سادگی این پارو دچار آسیب نشده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از ان در هر شرایطی استفاده کنید. بهره مندی از تنها 1.5 کیلو گرم وزن نیز از دیگر مواردی که حمل و نقل و استفاده از این پارو را ساده و آسان کرده است. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از طریق فروشگاه محصولات بادی کرج ( سعید اینتکس ) برای شما فراهم خواهد بود.

 نوعدو قسمتی
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
 قابلیت نصب شدن بر روی هر قایق بادی
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...