پارو قایق کایاک اینتکس مدل 69629

intex 69629

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 218 CM
  • عرض: 0
  • ارتفاع: 0
19%
1,950,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو  دسته  آلومینیومی  اینتکس  مخصوص  قایق  کایاک  مدل  59629  برای  انواع  قایق  های  بادی  و  یا  غیر  بادی  مناسب  خواهد  بود.


پارو قایق کایاک اینتکس مدل 69629 بسیار سبک و میله آن از جنس آلومینیوم و سر پارو از پلاستیک با کیفیت تشکیل شده و در هر بسته که خریداری می کنید دو عدد پارو موجود می باشد که بسیار سبک و راحت است و همچنین طی استفاده طولانی مدت از آن خستگی به همراه نمی آورد و نسبت به دیگر پاروها قابلیت های بیشتر و بهتری دارد. این پارو محصولی فوق العاده و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بوده که برای قایق های کودکان و بزرگسالان مناسب است، این محصول دارای دو قسمت بوده که قطعه پلاستیکی موجود در بسته بندی می توان آن را به هم متصل کرده و طول دسته پارو را افزایش داد تا پارو زدن ساده تر شود. لازم به ذکر این پاروی قایق بادی، محصولی جدید از شرکت اینتکس است که می تواند در شرایط بسیاری پاسخگوی نیاز های شما در پارو زدن باشد.

پارو قایق کایاک اینتکس مدل 69629

این پارو از جنس پلاستیک مرغوب و آلمینیوم ساخته شده که به سادگی دچار شکستگی و پوسیدگی نمی شود و از این محصول می توان در سد، و آب های آرام و در تمامی محصولات مربوطه استفاده کرد. ویژگی های منحصر بفرد این کالا عبارت اند از وزنی کم و ناچیز، قیمت ارزان و حجم اندک بسته بندی و به علاوه این پارو را می توانید به قطعات کوچک تر نیز تقسیم کرده و به صورت ساده تری حمل کرد. این محصول تنها 1.2 کیلوگرم وزن داشته که قابلیت حمل و جابجایی آن را آسوده تر کرده است. جهت خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
218 CM
عرض
0
ارتفاع
0
جنس
دسته آلومینیومی
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد
وزن بسته بندی
1.2 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...