پارو پلاستیکی اینتکس مدل 59623

intex 59623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.22 CM
  • عرض: .
  • ارتفاع: .
24%
850,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو  قایق  بادی  مدل  59623  از  نوع  پلاستیکی  مناسب  برای  انواع  قایق  های  بادی  اینتکس  و  بست  وی  و  اینتایم  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  به  سراسر  کشور

پاروی اینتکس مدل 59623 ساخته شده از جنس pvc بوده و دارای دسته پلاستیکی سخت می باشد. در هر بسته 2 عدد پاروی پلاستیکی تعبیه شده که هر پارو از 3 قسمت جداگانه تشکیل میشود. دسته ی پاروی اینتکس 2 تیکه بوده که توسط یک رابط به هم متصل می شود و قسمت کفی پارو که زرد رنگ می باشد نیز به انتهای دسته پارو متصل می شود. پاروی اینتکس مدل 59623 مناسب برای استفاده جهت قایق های مدل اکسپلورر و سیهاک 2 و چلنجر 2 می باشد. دارای 2 حلقه ی لاستیکی نرم بوده که با استفاده از این حلقه ها می توان مانع از سر خوردن پارو به درون آب شد.

پارو پلاستیکی اینتکس مدل 59623


پارو پلاستیکی اینتکس مدل 59623 در طرح های مختلف و رنگ بندی متنوع و باب پسند مشتریان عزیز ابزاریست که توسط شرکت اینتکس عرضه می گردد. این محصول بدنه ای از جنس آلومینیوم فوق العاده درجه یک و با کیفیت داشته که طول عمر بالا این کالا را تضمین می کنند و همچنین این پارو علاوه بر داشتن طول مناسب وزنی بسیار کمی نیز داشته که به راحتی برای هر سنی قابل استفاده خواهد بود و البته لازم به ذکر است شما می توانید آن را به صورت تکه تکه جدا کرده تا جهت جابه جایی و قرار دادن آن داخل بسته بندی کار ساده تری داشته باشید.

پارو پلاستیکی اینتکس مدل 59623

این محصول از ساختار محکم و بادوامی تشکیل شده که به راحتی خراب نمی شود و همچنین با توجه به کوچک بودن و جدا شدن تکه ها فضای زیادی را به اشغال خود در نمی آورد و نسبت به استفاده و کارایی هایی که از این پارو می توان داشت، کاملا از نظر قیمت مقرون به صرفه و ارزان می باشد. این پارو وزن بسیار کمی داشته و این اتفاق می تواند در زمان نگه داشتن و استفاده کردن طولانی مدت از آن کاملا کاربردی باشد یعنی شما می توانید ساعت ها از این کالا استفاده کنید بدون آنکه ذره ای احساس خستگی در خود داشته باشید. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای گارانتی معتبر هستند که پارو پلاستیکی اینتکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما قصد خرید این محصول پرکاربرد را دارید، هم اکنون می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این پارو پلاستیکی را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

برند
INTEX
طول
1.22 CM
عرض
.
ارتفاع
.
جنس
دسته پلاستیکی
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد
وزن بسته بندی
1 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...