پارو پلاستیکی بست وی مدل 62015

Bestway 62015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
37%
680,000
435,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارو پلاستیکی بست وی مدل 62015 از سری محصولات اصل و اورجینال است که با خرید آن می توان مزیت های متعددی را به دست آورد. این محصول منحصر به فرد و خاص دارای مقاومت در برابر حرکات آب می باشد و می تواند بدون آسیب و خرابی در اختیار افراد قرار گیرد. طول عمر محصول زیاد است و دچار شکستگی نخواهد شد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده در طی مدت زمان طولانی از وجود آن بهره مند شد و محصول رامورد استفاده قرار داد. پارو مورد ضروری برای به راه اندازی و استفاده از قایق می باشد که برای قایق بادی و یا قایق هایی با جنس دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. پارو پلاستیکی بست وی اورجینال و اصل است و از دوام زیادی تشکیل شده است.

پارو پلاستیکی بست وی مدل 62015

به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر جزو وسایل جانبی می باشد که در دسته بندی وسایل جانبی قایق قرار داده شده و سفارش داده می شود. با وجود پارو پلاستیکی بست وی مسیر حرکت قایق در آب مشخص می شود و سرعت حرکت آن نیز تنظیم خواهد شد. محصول به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و سبک است. همچنین دارای ارتفاع 124 سانتی متری می باشد. این ابعاد راحت ترین حالت ممکن را ایجاد خواهد نمود. جهت سفارش خرید پارو پلاستیکی بست وی مدل 62015 به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعدو قسمتی
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 124 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 0.7 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
 قابلیت نصب شدن بر روی هر قایق بادی
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...