پمپ بادبرقی 220 ولت بست وی bestway 62139

Bestway 62139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
1,100,000
980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی 220 ولت بست وی bestway 620139 سبک و قابل حمل می باشد و برای راه اندازی محصولاتی مانند تخت خواب بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کاربردی با اتصال به برق شروع به کار می کند و می تواند در مدت زمان کم بدنه بزرگ محصولات بادی را برای استفاده آماده نماید. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و جزو ضروری ترین وسایل جانبی برای محصولات بادی می باشد. اغلب وسایل بادی بزرگ مانند تخت خواب بادی یا استخر های بادی و ایزی ست که ابعاد بزرگی دارند به وسیله این محصول راه اندازی می شوند. چرا که میزان بادی که در هر دقیقه تولید می شود و زیاد است و نیازی به فعالیت فیزیکی افراد نخواهد بود تا محصول برای استفاده و بهره برداری آماده شود و توانست از وجود آن بهره مند شد.

 بر سر پمپ باد برقی سه نازل وجود دارد که مناسب هر یک از محصولات بادی می باشد. این نازل ها بر حسب دریچه ورود باد بر روی محصولات بادی انتخاب می شوند و اتصال صورت می گیرد. در نتیجه می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و در کم ترین زمان محصولات خود را اماده بهره برداری کرد. با داشتن پمپ باد برقی امکان راه اندازی و جمع آوری مکرر محصول وجود دارد و افراد می توانند در هر موقعیت نسبت به استفاده از وسایل مورد نیاز خود اقدام کنند. محصول دارای دو شاخه است که امکان اتصال به پریز برق را میسر می کند و سبب تولید سریع برق می شود. از این رو ساختاری مناسب دارد و به راحتی و بدون آموزش مورد استفاده افراد قرار می گیرد و راه اندازی حرفه ای ترین و بزرگ ترین بدنه های محصولات بادی را برعهده دارد. چنانچه تمایل به خرید پمپ باد برقی 220ولت بست وی دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازندهبست وی
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...