پمپ باد برقی اینتکس مدل 66620

intex 66620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: برقی
  • ولتاژ مصرفی: 220 V
  • حجم باد: 600 L
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66620  یکی از پمپ های بادی اینتکس می باشد که برای باد کردن محصولات بادی کارایی دارد. ساخت شرکت اینتکس بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66620 محصولی بی نظیر و پر قدرت برای باد کردن محصولات بادی می باشد.پمپ برقی 66620 به گونه ای طراحی شده که دارای دو حالت دمنده و مکنده می باشد. قسمت بالای آن حالت مکنده داشته که برای تخلیه کردن و یا وکیوم کردن باد محصولات میتوان از آن استفاده نمود. قسمت جلوی آن حالت دمنده می باشد و برای باد کردن محصولات میتوان از آن بهره برد.
پمپ باد برقی 66620 با برق خانگی یا به عبارتی با برق 220 ولت کار می کند. دارای سه دریچه باد می باشد که متناسب با محصولات متنوع می توان از آن بهره. جنس پوسته ی این پمپ باد بسیار مستحکم و مقاوم بوده و در برابر ضربه مقاوم می باشد. از نکات مثبت و برتر این پمپ باد می توان به قدرت دمندگی آن اشاره کرد. به نسبت دیگر پمپ باد های برقی قدرت این پمپ از کیفیت بالایی برخوردار است. کافیست دریچه ی مناسب را برای یکی از این دو حالت انتخاب کرده و به آن متصل  نمایید.با فشار دادن کلیدی که روی بدنه ی آن تعبیه شده نیز میتوان آن را  روشن یا خاموش نمود.


پمپ باد برقی اینتکس مدل 66620 در دسته بهترین پمپ های باد برای استفاده تمام محصولات بادی محسوب می شود. این پمپ باد با برق 220 ولت کار می کند و همچنین با داشتن ابعاد و اندازه مناسب می توان آن را در هر مکانی حمل کرده و مورد استفاده قرار داد. همچنین این پمپ قابلیت مکش را نیز داشته که به وسیله آن می توان انواع محصولات بادی را به راحتی باد کرده و یا باد آن را خالی کرد. همانطور که گفته شد این پمپ باد یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین پمپ های باد مخصوص لوازم بادی بوده که از قدرت پمپاژ بسیار بالایی برخوردار است. این پمپ باد در کنار پمپاژ هوا عمل مکش را نیز انجام داده و کار ما را در راه اندازی و جمع کردن تمام محصولات بادی آسوده تر می کند و همچنین داشتن یک نازل سه سر باعث می شود تا بتوانیم از این پمپ برای تک تک لوازم بادی به راحتی استفاده کنیم.

 لازم به ذکر است این پمپ باد دارای وزن فوق العاده کم و همینطور ابعاد بسیار کوچکی است که باعث شده تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر این محصول را در دست گرفته و از آن در هر شرایطی استفاده کنید. همچنین بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده که در راحتی هر چه بیشتر این پمپ به شما کمک کرده است. لازم به ذکر است یکی از خصوصیات مهم و جذاب این پمپ در مواقعی است که شما بیش از اندازه آن را روشن می گذارید چرا که سیستم خاموش شدن خودکار این پمپ چندکاره در مواقعی که محصول داغ شود به صورت خودکار این پمپ را خاموش می کند. اگر قصد خرید یک محصول فوق العاده و کاربردی را دارید، می توانید هم اکنون به سایت اینتکس مراجعه کنید و این پمپ باد را به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.  

برند
INTEX
نوع پمپ
برقی
ولتاژ مصرفی
220 V
حجم باد
600 L
وزن بسته بندی
0.700 KG
گواهی نامه استاندارد ETL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...