پمپ باد برقی اینتکس مدل 66632

intex 66632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: برق و فندکی
  • ولتاژ مصرفی: 220/12 V
  • حجم باد: 450 L
4%
1,250,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی فندکی اینتکس کد 66632 ساخت شرکت اینتکس بوده و قابلیت به کارگیری توسط برق خانگی (220 ولت) و یا برق خودرو (فندکی ماشین) را دارد.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس با کد 66632 یکی از پمپ باد های برقی شرکت اینتکس بوده که هم توسط برق  شهری (220 ولت) و هم توسط فندکی ماشین راه اندازی می شود. به همین علت دارای یک  آداپتور است که ولتاژ برق شهری را برای این پمپ تنظیم می نماید. این پمپ  باد به نسبت دیگر پمپ های باد برقی قدرت باد کمتری را نیز دارا می باشد.
پمپ باد برقی فندکی دارای 3 دریچه باد مجزا بوده که دارای سری کوچک،بزرگ و دایره ساده می باشد و مناسب برای استفاده تمامی لوازم بادی می باشد. کافیست نوع دریچه را با توجه به محصول خود انتخاب نمایید و به پمپ باد متصل نمایید.
پمپ باد برقی فندکی 66632 دارای دو حالت دمنده و مکنده می باشد. یعنی از قسمت بالای آن حالت مکش یا مکنده را انجام میدهد و از آن برای خالی کردن باد محصول و یا وکیوم کردن محصول میتوان استفاده کرد و از قسمت جلو یعنی حالت دمنده میتوان برای باد کردن  محصولات بادی استفاده نمود.
جنس بدنه ی آن از پلاستیک سخت ساخته شده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات کوچک دارد. مزیت این پمپ باد این است که در هر مکان و شرایط قابلیت استفاده برای شما را دارد. و به راحتی و بدون زحمت می توانید لوازم بادی خود را با آن باد نمایید.


پمپ باد برقی اینتکس مدل 66632 یکی از مناسب ترین و در عین حال با کیفیت ترین پمپ های باد مخصوص محصولات بادی بوده که از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار است. این کالا در کنار پمپاژ هوا عمل مکش را نیز بخوبی انجام داده و کار ما را در راه اندازی و جمع کردن تمام محصولات بادی آسوده تر خواهد کرد. یکی از خصوصیت خوب این پمپ باد نیز که دقیقا با بهره گیری و کسب تجربه از دیگر تولیدات شرکت اینتکس ساخته شده، جنس بدنه این محصول است که دقیقا از نوع پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده و این ویژگی سبب شده تا مقاومت بالا و استحکام بی نظیری را از این محصول شاهد باشیم.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66632

شایان ذکر است این پمپ باد دارای وزن فوق العاده کم و همینطور ابعاد بسیار کوچکی بوده که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر این محصول را در دست گرفته و از آن در هر شرایط و جایگاهی استفاده کنید. بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده که در راحتی هر چه بیشتر این پمپ به شما کمک کرده است. با تمامی این موارد ذکر شده، حال اگر قصد خرید یک پمپ باد عالی را برای راه اندازی و باد کردن محصولات بادی خود دارید ما پیشنهاد می کنیم تا این محصول کاربردی و با کیفیت را خریداری نموده و از طریق سایت نمایندگی اینتکس در سریع ترین زمان ممکن و به همراه ضمانت نامه معتبر این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
نوع پمپ
برق و فندکی
ولتاژ مصرفی
220/12 V
حجم باد
450 L
وزن بسته بندی
1 KG
گواهی نامه استاندارد ETL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...