پمپ باد برقی پر قدرت اینتکس 66644

INTEX 66644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • ولتاژ مصرفی: برقی
  • حجم باد: .
  • وزن بسته بندی: 2 KG
15%
3,500,000
2,980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس INTEX 66644 یکی ازجدید ترین و کاربردی ترین پمپ های باد مخصوص محصولات بادی شرکت اینتکس و بست وی بوده که از قدرت پمپاژ هوای بسیار خوبی برخوردار می باشد همچنین این پمپ باد برقی با داشتن قدرت بالا و ایده آل یکی از قوی ترین پمپ های برقی اینتکس محسوب شده که می تواند حتی محصولات بادی بزرگ را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و قابل استفاده کند. گفتنی است که مهم ترین ویژگی این پمپ باد قابلیت مکش و همینطور وکیوم کردن آن بوده است. همچنین در کنار بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما نیز قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به صورت تصویری آموزش های لازم رامشاهده کرده و با بهترین شیوه ممکن محصولات بادی خود را باد نمایید.

 لازم به ذکر است نکته مهم دیگری که باید به آن اهمیت داده شود و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن آن را رعایت کنید، بحث چگونگی مراقبت از این محصول است که قطعا از اولویت بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین در همین راستا باید عنوان کرد که شما باید این کالا را از تمامی اشیاهای سنگین وزن دور کرده و این وسایل را بر روی این پمپ قرار ندهید تا محصول فوق دچار ایراد و مشکلی نشود. همچنین سعی کنید تا به هیچ وجه این پمپ را پرتاب نکنید و پس از باد کردن کامل محصول خود، آن را خاموش کرده و کنار بگذارید. در صورت تمایل به سفارش این کالا نیز می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام کنید. 

برند
INTEX
ولتاژ مصرفی
برقی
حجم باد
.
وزن بسته بندی
2 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...