پمپ باد دستی اینتکس مدل 68612

intex 68612

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 29 CM
  • نوع پمپ: دستی
  • حجم باد: 2 برابر پمپ 69613
18%
280,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
پمپ بادی 68612 بعنوان پمپ  باد  برای  باد  کردن و محیا  سازی  محصولات  بادی  اینتکس  نیز  کاربرد  دارد.
پمپ باد اینتکس با کد 68612 وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی برای محصولات بادی می باشد . باید در نظر داشت هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای باد کردن و آماده سازی محصول خود استفاده نمایید.پمپ 68612 بعنوان پمپ باد دستی با سایز کوچک می باشد و برای محصولات کوچک بادی بسیار مناسب می باشد.
پمپ باد دستی اینتکس مدل 68612

پمپ باد دستی ارزان

در مورد پمپ های باد دستی برند اینتکس، باید گفت که این برند یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهایی است که پمپ های باد دستی را تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این پمپ ها، هزینه ارزان آنها است. این به این معنی است که با خرید یک پمپ باد دستی اینتکس، شما قادر خواهید بود برای تمامی نیازهای خود به باددهی، از جمله باد دادن به توپ‌ها، تشک ها، تخت خواب ها و سایر اسباب بازی ها استفاده کنید.

پمپ های باد دستی اینتکس به طور عمومی قوی و پایدار هستند و میتوانند به راحتی هوا را به اشیاء مختلف منتقل کنند. همچنین، طراحی ساده و کم حجم آنها، امکان حمل و نقل آسان و ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت پمپ های باد دستی اینتکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- کیفیت ساخت بالا و مواد با کیفیت استفاده شده در تولید
- عملکرد قوی و قدرتمند
- سبک و قابل حمل
- قابل استفاده برای انواع اشیاء با جوش کشی هوا
- مناسب برای استفاده در فضای باز و در سفرهای کوتاه مدت


بنابراین، پمپ های باد دستی اینتکس، گزینه ای مناسب و ارزان قیمت برای باد دادن به اشیاء مختلف می باشند.

پمپ باد دستی اینتکس با قدرت و کارایی خود، می تواند در مواقع ضروری و در هر مکانی که به باد دادن نیاز دارید، به شما کمک کند. یکی از مزیت‌های این پمپ ها، قابلیت استفاده بدون نیاز به برق است. به عبارت دیگر، شما می توانید این پمپ را به راحتی با دست خود عملکرد کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد از این پمپ در همه جا استفاده کنید، حتی در مکان‌هایی که برق در دسترس نیست.

پمپ های باد دستی اینتکس با طراحی ساده و استفاده آسان به شما اجازه می دهند به سرعت و بدون زحمت، هوا را به شیء مورد نظر بدهید. با گذاشتن نازل پمپ در شیء مورد نظر و شروع به پمپ کردن، شما می توانید به سرعت حجم مناسبی از هوا را به شیء داده و آن را بادکنید.

ضمناً، پمپ های باد دستی اینتکس با کیفیت ساخت بالا تولید می شوند و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند. با توجه به اینکه این برند مشهور و معتبر است، می توانید از کیفیت بالای پمپ های آن اطمینان حاصل کنید.

بنابراین، اگر به دنبال پمپی ارزان قیمت، قابل حمل و کارآمد برای باد دادن به اشیاء هستید، پمپ های باد دستی اینتکس یک انتخاب عالی خواهند بود. با استفاده از این پمپ ها، می توانید به راحتی و با کمترین زمان و زحمت، اشیاء خود را بادکنید و از آنها لذت ببرید.



ساختار این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت نمایید.پمپ باد دستی با کد 68612 به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد.یعنی زمانیکه شما نازل را به سمت بالا میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید،دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می نماید.همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود.جهت سهولت در استفاده در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن کف پای خود روی این صفحات میتوانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.
پمپ باد دستی اینتکس مدل 68612در قسمت انتهای شیلنگ پمپ  دستی 68612 یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز کوچک) وجود دارد.درواقع این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات اینتکس سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود.لازم به ذکر است که پمپ باد 68612 بعلت فضای کم و سایز کوچک برای بسیاری از خریداران قابل اهمیت بوده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68612 یکی از محصولات و پمپ های دستی فوق العاده راحت از شرکت اینتکس بوده که با کیفیت بالا تولید و روانه بازار شده است تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی محصولات بادی خود را باد کنید و از آن بهره مند شوید. البته در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول قابلیت باد کردن هرچه سریع تر محصولات شما را دارا می باشد و به همین دلیل نیز جزوء پمپ های باد حرفه ای و سریع به شمار می آید. همچنین طراحی دستگیره استاندارد در بالای این محصول نیز باعث شده تا بتوانید تمام محصولات بادی را به راحتی باد نمایید و مشکلی با کارکرد این پمپ باد نداشته باشید.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68612

این محصول همان طور که گفته شد برای انواع محصولات بادی مناسب خواهد بود و لازم به ذکر است که در حجم و ابعاد استانداردی نیز ساخته شده که این ابعاد نشان دهنده کوچک بودن این محصول و راحتی در حمل و نقل آن را دارا می باشد. همچنین سبک وزن بودن این کالا در کنار دارا بودن دستگیره حمل و نقل نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این کالا فوق العاده را هم اکنون می توانید با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس قابل خرید می باشد.

برند
INTEX
طول
29 CM
نوع پمپ
دستی
حجم باد
2 برابر پمپ 69613
وزن بسته بندی
0.420 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...