پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614

intex 68614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 36 CM
  • نوع پمپ: دستی
  • حجم باد: 2 برابر پمپ 68612
13%
285,000
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی اینتکس با کد 68614  بعنوان  پمپ  باد  دستی  با سایز  متوسط  جهت  باد  کردن  محصولات  بادی  کاربرد  دارد.

پمپ بادی اینتکس با کد 68614 وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی برای محصولات  بادی می باشد . باید در نظر داشت هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه  میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای باد کردن و  آماده سازی محصول خود استفاده نمایید.پمپ 68614 بعنوان پمپ باد دستی با  سایز متوسط می باشد و برای باد کردن محصولات بادی کوچک،متوسط و نسبتا بزرگ بسیار مناسب می باشد.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614ساختار  این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود  دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت  نمایید.پمپ باد دستی با کد 68614 به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و  برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد.یعنی زمانیکه شما نازل را به سمت بالا  میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید،دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می  نماید.

همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود.جهت سهولت  در استفاده در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن  کف پای خود روی این صفحات میتوانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن  شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.در قسمت انتهای شیلنگ  پمپ  دستی 68614 یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز  کوچک) وجود دارد.درواقع این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات  اینتکس سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614

لازم به ذکر  است که پمپ باد 68614 بعلت فضای سایز مناسب برای بسیاری از خریداران  قابل اهمیت بوده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده.باد زدن محصولات با این سایز پمپ ،نسبت به پمپ بادهای کوچک تر بسیار راحت و مطلوب تر می باشد.


پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614 از نمونه پمپ های باد  طراحی شده توسط شرکت اینتکس بوده که به واسطه تولید انواع محصولات بادی، برای سادگی و راحتی مشتریان به جهت راه اندازی محصولات مربوطه، پمپ های باد متنوعی را از جمله پمپ باد دستی جدید طراحی کرده که هیچ نیازی به برق نیز ندارد. این پمپ باد بسیار محبوب بوده زیرا که شما می توانید از آن در سفر ها نیز استفاده کنید چرا که با کمک برق روشن نمی شود و در هر مکان و جایگاهی می توانید از آن استفاده کنید، بدین ترتیب اگر محصولات بادی همانند تشک های بادی کمپینگ یا انواع شناور ها، مبل بادی، حلقه های بادی و ... دارید که می خواهید سریع تر آن ها را راه اندازی کنید این پمپ بادی دستی وسیله خوبی برای راه اندازی خواهد بود.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614

به دلیل وجود استحکام و بدنه محکم در این پمپ نیز خیال ما را بابت باد نمودن هر نوع وسایل بادی راحت کرده و همچنین این پمپ از کیفیت بالایی نیز در جنس بدنه بهره می برد و که همین سبب طول عمر بالای این پمپ بادی شده است.

برند
INTEX
طول
36 CM
نوع پمپ
دستی
حجم باد
2 برابر پمپ 68612
وزن بسته بندی
0.620 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...