پمپ باد دستی بست وی مدل 62002

bestway 62002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی بست وی وسیله ای کاربردی برای باد کردن سایر محصولات بادی شرکت بست وی و اینتکس می باشد.

پمپ باد بست وی با کد 62002 وسیله ای مناسب برای باد کردن محصولات بادی می باشد . هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای آماده سازی محصول خود استفاده نمایید. پمپ بست وی 62002 پمپ باد دستی با سایز کوچک بوده و برای باد کردن محصولات کوچک بادی بسیار مناسب می باشد.
ساختار  این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود  دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت نمایید. پمپ باد دستی با کد 62002 به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد. زمانیکه شما نازل را به سمت بالا  میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید،دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می نماید. همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود. جهت سهولت در استفاده در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن کف پای خود روی این صفحات می توانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.
در قسمت انتهای شیلنگ پمپ دستی 62002 یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز  کوچک) وجود دارد. این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات بادی اینتکس و یا بست وی سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود. لازم به ذکر  است که پمپ باد 62002 بعلت فضای کم و سایز کوچک برای بسیاری از خریداران  قابل اهمیت بوده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده.


پمپ باد دستی بست وی مدل 62002 محصولی از کمپانی اینتکس و برای باد کردن انواع محصولات بادی بکار می رود. این پمپ بادی دستی اینتکس بسیار کم حجم و سبک و قیمت بوده و همچنین قیمتی ارزانی دارد و به راحتی نیز حمل می شود. لازم به ذکر است جنس این پمپ باد از پلاستیک فشرده شده یا همان پی وی سی بوده و همچنین عملکرد این پمپ باد اینتکس به صورت دو طرفه است و فقط با فشردن به سمت بالا و پایین باد را به بیرون هدایت می کند. نمایندگی اینتکس از این پمپ باد بیشتر برای باد کردن انواع تشک بادی یک و دو نفره، وان بادی حمام، قایق های بادی با حجم باد متوسط، استخر بادی کودک و لوازم بازی ای که حجم متوسطی دارند استفاده می شود، در ضمن این پمپ باد دستی اینتکس دارای ضمانت نامه معتبر از نمایندگی اینتکس می باشد.

 جنس بدنه و متریال این پمپ بادی از پلاستیک فشرده و با کیفیت بوده که در برابر ضربه و آب مقاوم خواهد بود. همچنین این کالا دارای حجم و وزن قابل قبولی است که به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و جا به جایی خواهد بود و از دیگر ویژگی های آن می توان به داشتن جای پای مخصوص برای جلوگیری از حرکت پمپ باد در زمان استفاده و همچنین قابلیت دسترسی آسان به اجزای داخلی برای تمیز کردن و یا حتی تعمیر کردن محصول اشاره کرد. این پمپ باد دستی نیز همانند سایر محصولات مشابه خود از نازل سه سر برای دریچه های بادی با اندازه های مختلف بهره برده است. برای خرید این پمپ باد دستی اینتکس در سایز متوسط کافی است به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...