پمپ باد پایی اینتکس مدل 69611

intex 69611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 28 CM
  • نوع پمپ: پایی
  • حجم باد: 2 برابر پمپ 68612
20%
450,000
360,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد پایی اینتکس با کد 69611 وسیله ای مناسب و کاربردی برای باد کردن وسایل بادی اینتکس و مشابه آن می باشد.

پمپ باد پایی اینتکس با کد 69611 یکی از پمپ باد های پایی شرکت اینتکس می باشد که برای باد زدن محصولات بادی ساخته شده است. همان گونه که از نام محصول پیداست برای استفاده از پمپ باد پایی دیگر نیازی به استفاده از دست نمی باشد و شما مراحل باد کردن محصول را می توانید با پا انجام داده و کمتر دچار خستگی شوید. پمپ های پایی در مقابل با پمپ های دستی از راحتی بسیار بالاتری برخوردار هستند به همین علت مخاطبان خاص خود را دارا می باشد.
پمپ باد های پایی دارای دو محفظه روی بدنه خود می باشد که یک محفظه برای باد کردن محصول و محفظه دیگر جهت خالی کردن و یا وکیوم کردن محصول کاربرد دارد. در واقع پمپ باد  پایی مدل 69611 هم دمنده و هم مکنده می باشد.در قسمت جلوی شیلنگ آن 3 سری قرمز رنگ وجود دارد که یکی دایره ساده و دو سری با نوک نسبتا تیز وجود دارد. این 3 سری به گونه ای در نظر گرفته شده که به تمام وسایل بادی اینتکس و مشابه آن قابلیت اتصال را دارد و به راحتی می توان از این سه سری برای باد کردن محصولات استفاده کرد و بهره برد.


پمپ باد پایی اینتکس مدل 69611 یکی از بهترین نمونه های انواع پمپ های بادی بوده که باعث شده در کنار قدرت بالا، باد کردن تمامی محصولات اینتکس نیز ساده و راحت تر باشد. همانطور که مشاهده می کنید این دسته از پمپ ها دارای سه بخش مختلف هستند که قسمت رویه و زیرین آن پلاستیکی بوده و قسمت میانی از جنس پارچه است. همانطور که از نام این محصول مشخص است این پمپ باد پدالی بوده و نیازی به برق ندارد و به کمک پا و با فشار دادن باد را ابتدا به مخزن و پس به داخل محصول بادی شما پمپاژ خواهد کرد و به همین دلیل بهترین نوع پمپ برای محصولات بادی سفری بوده چرا که در بیرون از منزل ممکن است برق و پریز برقی وجود نداشته باشد و شما با استفاده از این کالا می توانید به راحتی و بدون نیاز به برق محصول بادی خود را راه اندازی کنید.

پمپ باد پایی اینتکس مدل 69611

ترکیب رنگی این پمپ باد بسیار جذاب و متفاوت بوده که قسمت های بالایی و پایینی مشکی، اما قسمت میانی آن آبی رنگ است که زیبایی خاص خود را دارد. لازم به ذکر است که این پمپ باد را می توان با استفاده از اهرم قرار گرفته بر روی بدنه آن به صورت دو کاره نیز استفاده کرد که به راحتی می توانید جهت استفاده دو کاره از این محصول شلنگ آن را جابجا کنید، این کالا تنها برای راه اندازی محصول بادی استفاده نمی شود چرا که می توانید عملیات تخلیه باد را نیز از داخل محصول بادی با استفاده از این کالا انجام دهید. کیفیت بدنه این پمپ بسیار بالاست و قسمت های پلاستیکی آن نیز از مقامت بسیار خوبی برخوردار بوده و همچنین زیاد جا گیر و پر حجم نیز نخواهد بود. وزن کم این محصول این اجازه را می دهد که به آسانی آن را با خود حمل و جابجا کنید. برای خرید این محصول کاربردی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
28 CM
نوع پمپ
پایی
حجم باد
2 برابر پمپ 68612
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...