پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28602

intex 28602

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • ولتاژ: 220 ولت
  • مناسب برای استخر های: 1.83 - 2.44 - 3.05
  • توان تصفیه آب: 1250 لیتر در ساعت
17%
3,100,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ  تصفیه  آب  استخر  های  اینتکس  مدل  28602  فیلتر  کاغذی  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28602 بهترین گزینه برای استخر های پیش ساخته است که فاقد پمپ تصفیه آب می باشند. محصول توان تصفیه آب استخر هایی را دارد که تا ظرفیت آب 1250 لیتر می باشند. بنابراین برای ابعاد بزرگ نیز به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن بدنه مقاوم و منحصر به فرد که دارای طول عمر بالا و کیفیت بالا می باشد می تواند در میزان استفاده از آن نقش داشته باشد. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول بی نقص و حرفه ای برای استفاده در استخر های خود هستند که از دوام بالا نیز برخوردار باشد می توانند این پمپ را مورد استفاده قرار دهند.

این محصول به راحتی به بدنه متصل می شود. چرا که دارای دو شلنگ برای اتصال می باشد که هر کدام به هر یک از دو دریچه موجود بر روی دیواره متصل می گردد. از این رو آب داخل بدنه به راحتی قادر به تصفیه آب می شود. کارکرد این محصول نیز به این صورت است که آب از یکی از شلنگ ها وارد پمپ تصفیه می شود و از دیگری تمیز و پاکیزه خارج می شود. پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28602 در واقع به صورت مکرر کار می کند و بدون متوقف شدن مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان آن را جزو وسایل ضروری استخر پیش ساخته در نظر گرفت. اگر شما نیز قصد خرید پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28602 را برای استخر پیش ساخته خود دارید تنها کافی بوده محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
ولتاژ
220 ولت
مناسب برای استخر های
1.83 - 2.44 - 3.05
توان تصفیه آب
1250 لیتر در ساعت
وزن بسته بندی
2.7 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...