پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604

intex 28604

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • ولتاژ: 220 ولت
  • مناسب برای استخر های: 3.66 - 3.96 - 4.57
  • توان تسویه آب: 2006 L
18%
4,500,000
3,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پمپ  تصفیه  آب  فیلتر  کاغذی  مدل  28064  محصولی  از  شرکت  اینتکس  با  قیمتیبسیار  مناسب  و  با  توان  بالا  می  باشد


پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604 از پمپ های تصفیه فیلتری مخصوص استخر های پیش ساخته و استخر هایی با ظرفیت بالا بوده که در میان ارزان ترین پمپ های تصفیه آب قرار می گیرد. این محصول تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت خوبی نسبت به قیمت خود می باشد. این محصول بدنه ای ساخته شده از پلاستیک فشرده و بسیار با کیفیت داشته که کاملا ضد آب و مقاوم در برابر دمای مختلف آب خواهد بود و همچنین قدرت تصفیه آن به 2006 لیتر در ساعت رسیده که بیشتر برای استخر های کوچک ایزی ست و یا فریمی و حتی استخر های بادی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604

شیوه کار این پمپ نیز به این صورت است که شما با استفاده از شلنگ های موجود در کنار این محصول می توانید به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول کرده و همچنین پس از انجام این کار شما قادر خواهید بود تا با روشن کردن این پمپ فرآیند تصفیه کردن آب استخر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از ویژگی های دیگر این پمپ تصفیه آب می توان به ابعاد و وزن بسیار کم آن اشاره نمود تا امکان حمل و جا به جایی راحت آن فراهم باشد. شما عزیزان برای ثبت سفارش و تهیه این محصول کار سختی در پیش نداشته و می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن چه بصورت حضوری و چه بصورت اینترنتی این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین این محصول دارای ضمانت نامه معتبر شرکت و خدمات پس از فروش آن نیز می باشد.

پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604 لازم و ضروری برای استفاده از استخر پیش ساخته می باشد و کارکرد آن به طور مداوم بوده است. با داشتن این محصول افراد می توانند به راحتی از محیط استخر پیش ساخته بهره مند شوند و از حضور در داخل آب های آن لذت ببرند. این محصول آب داخل استخر را پاک و تمیز نگه می دارد و عاری از هر گونه آلودگی می سازد. این محصول با داشتن توان مشخص شده برای سه استخر پیش ساخته با قطر های 3.66 و 3.96 و 4.57 مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به طور مداوم حجم آب داخل این گونه استخر ها را پاکیزه نماید. تصفیه آب باید بدون نقص صورت گیرد تا استفاده از استخر پیش ساخته به درستی انجام شود. پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری می باشد که به نوبه خود مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. برخی از استخر های پیش ساخته چنین پمپی را دارند که در زمان خرید به صورت رایگان به افراد ارائه می کنند اما زمانی که استفاده کنندگان از استخر پیش ساخته فاقد چنین پمپی باشند می بایست نسبت به خرید آن اقدام نمایند. با توجه به تمامی این موارد می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604

نحوه کارکرد پمپ تصفیه آب اینتکس

محصول مورد نظر از بدنه ای استوانه ای شکل برخوردار است که در داخل آن فیلتر تصفیه آب وجود دارد. این محصول می تواند آب را به صورت مداوم تصفیه کند و به داخل استخر پیش ساخته بریزد. محصول دارای دو ورودی و خروجی می باشد که به صورت شلنگ پلاستیکی به بدنه پمپ تصفیه آب فیلتری وصل می باشد. این دو شلنگ به بدنه استخر متصل می شوند و قادر به کارکرد درست و تمیز شدن آب داخل استخر می باشد. به این صورت که اب داخل استخر پیش ساخته از طریق یک شلنگ وارد دستگاه می گیردد و پس از تصفیه از طریق شلنگ بعدی وارد بدنه استخر پیش ساخته می شود. در نتیجه به صورت مداوم آب در حال گردش است و تصفیه آب صورت می گیرد. آب داخل استخر پیش ساخته به منظور شنا کردن مداوم باید تمیز و پاکیزه باشد همچنین برای ایجاد استخر پرورش ماهی باید از این محصول استفاده شود. استخر پیش ساخته از پمپ تصفیه آب برای مهیا کردن موقعیت مناسب برای پرورش انواع ماهی ها استفاده می کند و قادر به داشتن طول عمر بالا نیز می باشد.

تعویض فیلتر پمپ تصفیه آب

از آن جایی که این محصول از نوع فیلتری می باشد در یک بازه زمانی می بایست فیلتر داخل آن را تعویض نمود. به این ترتیب در زمان استفاده طولانی مدت از پمپ تصفیه آب بدنه از بخش بالایی باز می گردد و فیلتر خارج می شود. سپس فیلتر جدید در پمپ تصفیه اب قرار می گیرد و مجدد کارکرد خود را آغاز می نماید. این محصول بی نظیر با چنین کارایی قادر به داشتن توان بالا است  در طی مدت زمان طولانی به راحتی حجم آب زیادی را تصفیه می کند.

خرید پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 28604

کم جا

در کنار بدنه استخر پیش ساخته از این پمپ تصفیه آب استفاده می شود. از آن جایی که محصول کوچک بوده است فضای کمی را اشغال می نماید و می توان در محیط از پمپ تصفیه آب استفاده کرد. در نتیجه در کنار بدنه محصول قرار خواهد گرفت و مشکلی را برای جاگیر بودن ایجاد نخواهد کرد.

خرید پمپ تصفیه آب

پمپ تصفیه آب فیلتری ساخت شرکت اینتکس است و از مزیت های گفته شده برخوردار است. جهت خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و از آن جهت داشتن استخر پیش ساخته تمیز و پاکیزه که عاری از آلودگی است بهره برداری نمایید.

برند
INTEX
ولتاژ
220 ولت
مناسب برای استخر های
3.66 - 3.96 - 4.57
توان تسویه آب
2006 L
وزن بسته بندی
3.5 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...