پمپ فندکی اینتکس مدل 66626

intex 66626

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: فندکی
  • ولتاژ مصرفی: 12 V
  • حجم باد: 600 L
480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ  باد  فندکی  اینتکس  کد66626  یکی  دیگر از  نمونه های  پمپ  باد  شرکت  اینتکس  می باشد.

پمپ باد اینتکس با کد 66626 بدون شک یکی از بهترین نمونه های پمپ باد شرکت اینتکس می باشد که کاربردهای متنوعی دارد.کلیه ی افرادی که در محیط های خارج از منزل نیاز به یک دمنده برای استفاده از وسایل بادی خود دارند از این گزینه می توانند استفاده نمایند.پمپ باد فندکی براحتی به قسمت فندکی ماشین متصل می شود و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. پمپ باد فندکی هنگام استفاده دو کار را به صورت همزمان انجام می دهد، در قسمت بالای پمپ قسمت مکنده و در جلوی پمپ قسمت دمنده تعبیه شده.کافیست که شما انتخاب نمایید که از کدام قسمت قصد استفاده دارید.دریچه ی باد را به آن قسمت وصل نموده و براحتی از آن استفاده نمایید. بطور کلی از قسمت بالای پمپ جهت خالی کردن و وکیوم کردن لوازم بادی و از قسمت جلو برای باد کردن لوازم بادی می توان استفاده نمود.
رنگ بدنه پمپ باد 66626 اینتکس نوک مدادی یا خاکستری تیره می باشد. که قسمت بالای آن توسط یک نوار باریک قرمز طراحی شده که زیبایی این محصول را نسبت به نمونه های مشابه برتر کرده است.این پمپ باد دارای سه دریچه باد متصل به هم می باشد که به تمامی محصولات بادی قابلیت اتصال را دارد. کافیست دریچه ی مناسب را برای یکی از این دو حالت انتخاب کرده و به آن متصل  نمایید.با فشار دادن کلیدی که روی بدنه ی آن تعبیه شده نیز میتوان آن را  روشن یا خاموش نمود.


پمپ فندکی اینتکس مدل 66626 مناسب برای استفاده در سفر های شما بوده و با قابلیت باد کردن سایر لوازم بادی به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این پمپ در هنگام خالی کردن لوازم بادی نیز به شما کمک خواهد کرد. این کالا یک محصول کامل و فوق العاده است که برای انواع محصولات بادی مناسب بوده که با استفاده از آن می توانید هر محصولی را چه در داخل منازل و چه در داخل خودرو و در سفر باد کرده و از آن استفاده نمایید. همانطور که قابل مشاهده است، این محصول دارای ابعاد کوچکی می باشد که فضای کمی را نیز اشغال کرده و به صورت پرتابل می باشد که استفاده از آن فوق العاده آسان و ساده می باشد.

 شما عزیزان می توانید این محصول را با استفاده از شارژر و هم با استفاده از فندکی خودرو خود راه اندازی کرده و اقدام به باد کردن هر محصولی نمایید. لازم به ذکر است این محصول دارای سه عدد کلگی است که به همین سبب برای انواع محصولات بادی مناسب بوده و باد کردن آن ها نیز به راحتی انجام خواهد شد. راه اندازی این پمپ باد نیز با استفاده از یک عدد دکمه، روشن و خاموش می شود و همچنین این کالا قدرت پمپاژ بالایی نیز دارد که در اسرع وقت محصولات شما را باد می کند. در آخر باید گفت مراقبت از این پمپ باد نیز بسیار ساده است چرا که در گام اول باید از ضربه زدن و فشار دادن این محصول خودداری نمایید و همچنین باید سعی کنید تا از پرت کردن این کالا بپرهیزید. این کالا یک محصول کامل برای راه اندازی محصولات بادی شما عزیزان می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی را داراست که همین عامل سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را در اختیار داشته و آن را از سایت اینتکس خریداری نمایید.

برند
INTEX
نوع پمپ
فندکی
ولتاژ مصرفی
12 V
حجم باد
600 L
وزن بسته بندی
0.650 KG
گواهی نامه استاندارد ETL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...