چادر بازی اینتکس اصل مدل 45642

intex 45642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 95 CM
  • عرض: 75 CM
  • ارتفاع: 107 CM
20%
1,350,000
1,090,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر  بازی  یا  خانه  بازی  کودک  برند  اینتکس  اصلی  با  ضمانتنامه  کتبی  معتبر  مهر  شده  توسط  سعید  اینتکس  فضایی  محصور  و  کاملا  بهداشتی  برای  کودکان  می  باشد.  این  محصول  در  کوتاهترین  زمان  و  با  کمترین  هزینه  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.

چادر اینتکس 18-45642 یکی دیگر از چادر های بازی مقرون به صرفه برزنتی برای استفاده تمامی کودکان بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با پایه های فایبرگلاس درجه یک و عالی می باشد. این محصول طراحی کاملا کودک پسندانه داشته که از ابعادی بسیار مناسب و استاندارد بهره می برد. این چادر بازی کودک با داشتن وزن مناسب در هر مکان و جایگاهی قابل حمل بوده و به راحتی راه اندازی می شود. از آنجایی که این روز ها چادر بازی کودک به عنوان یک وسیله بسیار سرگرم کننده برای کودکان یاد می شود شما با خرید این محصول می توانید ساعت های طولانی مدت فرزند خود را شاد و خوشحال نگه دارید. همانطور که مشاهده می کنید بر روی بدنه ی این چادر بازی یک عدد درب برای رفت و آمد و پنجره برای تهویه هوای بهتر تعبیه شده که کودک شما می تواند با استفاده از این محصول در خانه به بازی با دوستانش بپردازد.

 این کالا تنها چادر برای بازی نیست بلکه می تواند به عنوان محل خواب کودک عزیزتان نیز مورد استفاده قرار گیرد و یا در مسافرت های خانوادگی به عنوان چادر مسافرتی کودک مورد استفاده قرار بگیرد. روکش بدنه این کالا کاملا نرم و بادوام بوده و در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد. همچنین کف چادر بازی نیز به صورت دولایه بوده تا علاوه بر راحتی کودک موجب افزایش استحکام بدنه محصول شود. همچنین سازه های چادر بازی از نوع فایبرگلاس تولید شده که وزنی کم و ساختاری مقاوم و منعطف داشته که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت، محصول مورد نظر خود را در درب منزل تحویل بگیرید که البته فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازل ترین قیمت به فروش می رساند.

برند
INTEX
طول
95 CM
عرض
75 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
2 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...