چادر کودک بست وی مدل 14919

bestway 14919

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • طول: 102 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 114 CM
11%
650,000
582,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر  بازی  و  یا  خانه  بازی  کودک  مارک  بست  وی  محصولی  بینظیر  و  بسیار  با  کیفیت  و  ارزان  است  برای  دلبندان  شما  عزیزان. این  اسباب  بازی  مهیج  یکی  از  اسباب  بازی  های  سرگرم  کننده  برای  کودکان  می  باشد.

محصولات مرتبط

چادر کودک بست وی مدل 14919 یکی دیگر از محصولات متفاوت و جذاب از کمپانی بست وی بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده کودکان طراحی و روانه بازار شده است. این چادر بازی ساختاری پرتابل داشته که به راحتی حمل و نصب می شود و همچنین کیفیت بالای بدنه محصول موجب شده تا در فضای باز نیز امکان استفاده داشته باشد. تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید همیشه به دنبال محصولی هستند که ظاهری زیبا و جدید داشته و مشابه با نمونه های تولید شده موجود در بازار نباشد و از طرفی محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد و ایمن داشته تا سلامت کودکان را در زمان استفاده مهیا کند که بر همین اساس شرکت بست وی این چادر بازی کودک را برای کودکان توصیه کرده است. این چادر بازی کودک ساخت بدنه مستطیلی شکل داشته که در بخش ابتدایی چادر بازی یک درب بزرگ تعبیه شده تا رفت و آمد کودکان را آسان تر کند.

 این چادر بازی جنس بدنه ای از نوع  پی وی سی داشته که تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. این کالا محصولیست که از پایه های فایبرگلاس درجه یک برخوردار بوده و به راحتی قابل نصب خواهد بود. این چادر بازی به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار مناسب خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود و همچنین از این چادر می توان در مسافرت ها نیز به دلیل حمل و جا به جایی آسوده تر استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های مناسب این چادر مقاوم بودن بدنه آن در برابر اشعه و نور خورشید می باشد. این چادر بازی می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرگرمی کودکان و خردسالان باشد. این کالا محصولی منحصر به فرد و جذاب با بدنه مقاوم و ظاهری ساده و زیباست که با طول عمری بالا روانه بازار شده است. اگر قصد خرید این کالا را با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید. 

برند
BESTWAY
طول
102 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
114 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
1.5 KG
مناسب برای
2-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...