چادر کودک بست وی مدل 14920

bestway 14920

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • طول: 102 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 114 CM
7%
800,000
750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر  بازی  کودک  یا  خانه  بازی  برند  بست  وی  با  کد  کالای  14920  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  ایران  با  کمترین  قیمت  و  بالاترین  کیفیت  اسباب  بازی  کاملا  مقاوم  و  زیبا  و  سرگرم  کننده  برای  کودکان  است.  

محصولات مرتبط

چادر کودک بست وی مدل 14920 نمونه ای دیگر از چادر های بازی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با طول عمر بالا بوده که از پایه های نگهدارنده فایبرگلاس درجه یک بهره می برد. پایه های این چادر بازی کودک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین پارچه شمعی و برزنتی این محصول درجه یک بوده که شما عزیزان می توانید این محصول را مورد شست و شو و پاکسازی قرار دهید چرا که پس از شست و شو هیچ گونه تغییری در رنگ و اندازه رویه ی این چادر ایجاد نمی شود. همچنین این نوع جنس بدنه در برابر تغییرات هوا و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باقی می ماند.

 پس می توانید از چادر بازی در فضای باز نیز به راحتی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است این چادر بازی در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد که همین ویژگی یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. بنابراین ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف کاملا باز کنید و سپس سازه های چادر را طبق دفترچه راهنما به یکدیگر متصل سازید. این چادر بازی همانند بسیاری از چادر های بازی کودک، از وزن مناسبی برخوردار بوده که به همین دلیل می توان از آن در مسافرت های مختلف برای فرزندان خود استفاده کنید. شایان ذکر است که از این چادر بازی می توان به عنوان محل خواب در منزل نیز استفاده کرد. این روزها چادر بازی به عنوان یک وسیله سرگرمی بسیار شاد و جذاب برای کودکان یاد می شود که به وسیله ی آن می توانید ساعت های طولانی موحبات سرگرمی کودک خود را فراهم کنید.فروشگاه محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت به فروش میرساند که ارسال به تمامی نقاط ایران ممکن می باشد.

برند
BESTWAY
طول
102 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
114 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
1.5 KG
مناسب برای
2-6 سال
سونیتا

عالی سر گرم کننده

359 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...