چراغ قوه اینتکس مدل 68690

intex 68690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
46%
750,000
410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ  قوه  اینتکس  مدل  68690  مارک  اینتکس  اصل  که  با  3  عدد  باطری  قلمی  کار  می  کند  برای  استفاده  در  منزل  و  یا  محل  کار  و  در  چادر  مسافرتی  یا  کمپینگ  قابل  استفاده  است.این  محصول  تنها  چراغ  قوه  ای  است  که  امکانات  زیادی  جهت  رفاه  شما  عزیزان  دارد.

محصولات مرتبط

چراغ قوه اینتکس مدل 68690 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در انواع کمپینگ ها و یا دورهمی های خانوادگی شما باشد. همچنین لازم به ذکر است بدنه این چراغ قوه از جنس پلاستیک فشرده درجه یک و مستحکمی بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. این کالا محصولی با کیفیت بسیار بالا از شرکت نامدار و معتبر اینتکس است که افراد می توانند از این محصول در مسافرت ها، قایق رانی و همچنین در سایر مواردی همچون تعمیرات اتومبیل در شب و نیز به عنوان یک وسیله ضروری همیشه و در هر حالت به همراه خود داشته باشند. این چراغ قوه چند کاره اینتکس به دلیل نور دهی بسیار بالا برای کسانی که علاقه شدیدی به گردش در طبیعت دارند بسیار مناسب خواهد بود چرا که مساحت بزرگی را به راحتی نورانی خواهد کرد.

 همچنین لازم به ذکر است این چراغ قوه محصول شرکت اینتکس با دو خشاب مخصوص برای نگهداری باطری بوده و دارای تنظیم نور چند منظوره نیز می باشد که قابلیت زوم داشته است. لازم به ذکر است این کالا قابلیت سه کار به صورت همزمان را داشته و مناسب برای سفر و طبیعت گردی با وزن بسیار کم و سبک است که دارای سه لامپ مخصوص خطر و راهنما و دید در شب با گارانتی شرکت اینتکس می باشد. این محصول به همراه خود شارژر نداشته چرا که کار کرد آن با 6 عدد باطری قلمی می باشد. چراغ قوه چند کاره اینتکس بسیار کاربردی و محصولی جدید است که می تواند هدیه ای مناسب و ایده آل به کوه نوردان و طبیعت گردان عزیز باشد. این کالا کاربردی با برترین قیمت و کیفیت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که شما پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...