چسب تعمیر اینتکس مدل 59632

intex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
25%
200,000
150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چسب تعمیر اینتکس مدل 59632 یکی از محصولات و در واقع لوازم یدکی های جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به گونه ای این محصول را عرضه کرده است که مشتریان با خیالی راحت می توانند با تهیه و استفاده از این برچسب تعمیرات اقدام به ترمیم محصولات خود کنند. در همین خصوص اگر بخواهیم در خصوص این برچسب تعمیرات با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک عدد رول و یک چسب تیوبی می باشد که این دو در کنار هم این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند که به بهترین شکل ممکن تمام محصولات بادی را ترمیم نمایید.

چسب تعمیر اینتکس مدل 59632

چسب تعمیر اینتکس مدل 59632

این محصول در یک بسته بندی شیک و ایده آل عرضه شده است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این برچسب در جهت تعمیرات خود بهره مند شوید. از این کالا بر روی انواع استخرهای بادی ، تخت خواب بادی ، تشک بادی ، انواع تشک های بادی و حلقه های بادی روی آب و حتی بدنه استخر های پیش ساخته نیز استفاده نموده و با توجه به قدرت بالای چسبندگی این محصول با خیالی راحت اقدام به ترمیم محصولات کنید. هم اکنون امکان خرید این محصول را از سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج در اختیار دارید.

چرا باید از چسب‌های اینتکس استفاده کنیم؟

در بسیاری از موارد، استفاده از چسب تعمیری اینتکس حالت ضرورت پیدا می‌کند و جایگزینی برای این چسب وجود ندارد. این کاملاً طبیعی است که هر وسیله بادی مثل استخر پس از مدتی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. برای برطرف کردن مشکلاتی مثل سوراخ شدن یا پارگی این محصولات، راه حلی جز به کار گرفتن چسب اینتکس وجود ندارد. وسایل بادی به راحتی و با برخورد اجسام سخت یا تابش بیش از حد نور خورشید می‌توانند پوسیده شوند. شما نمی‌توانید زمان زیادی برای برطرف کردن مشکل آنها در نظر بگیرید. البته اساساً راه حل زیادی هم برای برطرف کردن این مشکل به جز استفاده از چسب استخر بادی اینتکس وجود ندارد. بهترین و عاقلانه‌ترین راه استفاده از همین چسب‌ها برای برطرف کردن مشکل است.

چسب تعمیری اینتکس

چسب تعمیری اینتکس

استفاده از چسب تعمیری اینتکس چه مزایایی دارد؟

استفاده ازچسب تعمیری اینتکس، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. آشنایی با این مزایا، ضرورت استفاده از این چسب را برای شما بیشتر مشخص خواهد کرد. مهمترین مزایای خرید اینگونه چسب‌ها عبارتند از:

  • اولین ویژگی و مزیت مهمی که در مورد چسب لوازم بادی اینتکس می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مقاومت بسیار خوب این چسب است. چسب‌های اینتکس در برابر آب مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهند و مانع از نفوذ آن به وسایل بادی شما خواهند شد. همچنین این چسب‌ها اشعه ماورا بنفش را از خود عبور نمی‌دهند و از ماندگاری طولانی با عمر مفید کافی برخوردار هستند.
  • چسب تعمیر قایق بادی اینتکس، بهترین و سریع‌ترین راه برای ترمیم مشکلات مربوط به قایق‌های بادی است. دقت داشته باشید که وقتی قایق بادی وسط آب دچار پارگی می‌شود، نمی‌توانید ترمیم آن را به آینده موکول کنید. شما باید همان زمان برای برطرف کردن ترک و سوراخ ایجاد شده بر روی قایق اقدام نمایید و از غرق شدن در آب جلوگیری به عمل آورید.
  • یکی از ویژگی‌های بسیار خوب چسب مبل بادی اینتکس، سریع‌تر و ایمن‌تر بودن آن در مقایسه با روش‌های قدیمی ‌است. اگر در گذشته می‌خواستید وسایل بادی خودتان را تعمیر کنید، باید برای این کار به تعمیرکار مراجعه می‌کردید و هزینه زیادی پرداخت می‌نمودید. در حال حاضر با استفاده از چسب‌های اینتکس می‌توانید به آسانی و بدون مهارت خاصی مشکلات مربوط به وسایل بادی خود را برطرف سازید.
  • چسب لوازم بادی اینتکس را می‌توانید برای برطرف کردن خراش‌هایی که روی سطوح پلی وینیل کلراید ایجاد می‌شود هم مورد استفاده قرار دهید.

چسب لوازم بادی اینتکس

چسب لوازم بادی اینتکس

چسب‌های اینتکس چقدر قابل اعتماد هستند؟

مطمئن باشید از لحاظ ایمنی هیچ ابزاری به پای چسب تعمیری اینتکس برای برطرف کردن مشکلات وسایل بادی شما نخواهند رسید. استفاده از چسب تشک بادی اینتکس به شما کمک می‌کند به خوبی ناحیه آسیب دیده را ترمیم کنید و مثل روز اول با اطمینان کامل از آن استفاده نمایید. چسب قایق بادی اینتکس می‌تواند در لحظات بحرانی شگفت انگیز باشد و حتی زندگی انسان‌ها را از خطر مرگ نجات دهد. به همین دلیل بهتر است همیشه تعدادی از این چسب‌ها را در اختیار داشته باشید و به ویژه در هنگام استفاده از قایق بادی آنها را همراه خود ببرید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده سعید اینتکس
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...