کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565

intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 221 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: 66 CM
17%
900,000
750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه  بادی  یا  مبل  بادی  تک  نفره  مدل  68565  اینتکس  تختخوابشو  با   روکش  جیر  ضد  تعریق  و  قیمت  مناسب  و  خدمات  پس  از  فروش  است.  این  محصول  برای  منازل  دانشجویی  و  حتی  محل  کار  یا  استفاده  در  طبیعت  هم  مناسب  است.

کاناپه بادی تخت شو اینتکس مدل تکنفره با کد 68565 یکی از کاربردی ترین محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت بالا و مظلوب است. کاناپه بادی تخت شو اینتکس یک محصول با دو کاربرد مهم می باشد.شما میتوانید از این محصول بعنوان یک مبل راحتی استفاده کنید و در مواقع لازم علاوه بر آن می توانید از آن بعنوان یک تخت بادی و یا تشک بادی استفاده نمایید.جنس بدنه ساخته شده از مواد پی وی سی با کیفیت و به نوعی مشابه با چرم مصنوعی تولید شده. سطح روی آن با جیر به خوبی پوشش داده شده که سازگار با پوست بدن بوده و خاصیت ضد تعریق دارد.
کاناپه بادی تخت شو اینتکس ساخته شده از 3 قسمت جداگانه می باشد که توسط نوارهای اتصال به هم با ظرافت خاصی متصل شده اند و کالا را کاملا زیبا و منحصر بفرد کرده است. پس در نظر داشته باشید که موقع باد شدن باید از 3 قسمت جداگانه محصول را کامل باد نمایید. جهت حفظ ایمنی جهت باد کردن حتما سعی نمایید از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده کرده و از پمپ باد های متفرقه مخصوصا کمپرسورهای باد به هیچ عنوان استفاده ننمایید. در صورتیکه محصول شما به هر دلیل کثیف شد و یا روی آن لک ایجاد شد براحتی می توانید سطح روی محصول را بصورت کامل خیس نمایید و روی آن را توسط کف چند دقیقه شستشو دهید. پس از ابکشی کافیست محصول را همانگونه بصورت باد شده در معرض هوای ازاد قرار دهید. پس از حدود 20 دقیقه محصول شما کاملا تمیز و خشک شده و قابل استفاده می باشد.


کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565 یکی از کاناپه های بادی بسیار با کیفیت شیک و راحت مخصوص سنین بزرگسالان بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. کاناپه ای با طراحی و رنگ شیک و ساده که علاوه بر داشتن ابعاد مناسب از وزن بسیار خوبی نیز بهره می برد، این نوع کاناپه های بادی که چند کاره بوده در میان پر فروش ترین محصولات بادی قرار گرفته زیرا دارای طرفداران بسیاری می باشد. قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. 

لازم به ذکر است طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورتی بوده که نه تنها در منزل بلکه امکان استفاده در مکان های دیگر مانند محل کار و یا مسافرت را نیز به ما می دهد. بدنه ای که به صورت مربعی شکل طراحی شده و از یک نشیمنگاه برای کمر و دو قسمت برای دست ها بهره مند است. این نشیمنگاه به گونه بر روی این کاناپه تعبیه شده اند تا اکثر نقاط بدن را فرا بگیرند. در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. همچنین رنگ بندی این کاناپه بادی از مشکی بوده که کثیفی کمی را نمایان می کند اما می توانید آن را با استفاده از شامپو فرش به سادگی تمیز کنید. برای خرید این کاناپه بادی یک نفره کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

برند
INTEX
طول
221 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
66 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
5 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
بستگی به نوع پمپ باد دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...