کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 221 CM
  • عرض: 193 CM
  • ارتفاع: 66 CM
38%
1,200,000
750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه  بادی  یا  مبل  بادی  2  نفره  مدل  68566  اینتکس  تختخوابشو  با  روکش  جیر  ضد  تعریق  و  قیمت  مناسب  و  خدمات  پس  از  فروش  است.

کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تخت یکی از محصولات پر طرفدار در میان کلیه ی لوازم بادی می باشد. در واقع اولین  کالای بادی که بصورت عمومی رونمایی شد یکی از همین مدل کاناپه های بادی بود که به محض رونمایی از آن توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند. در واقع شما با استفاده از این محصول می توانید بصورت همزمان یک تخت بادی و یک مبل 2 نفره بادی را در محل و مکان دلخواه  خود داشته باشید.
کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به  گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپورت کند. ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم بوده و جهت زیبایی ظاهری با روکش جیر بصورت یکپارچه تقویت شده است. در صورتی که به شکل ظاهری محصول دقت نمایید متوجه می شوید در قسمت دسته های کاناپه در قسمت چپ و راست 2 محفظه تعبیه شده که می توان برای نگهداری و قرار دادن لوازمی مانند گوشی موبایل ، بطری آب ، کنترل  TV و یا گیرنده های دیجیتال و اقلام و لوازمی مشابه آن استفاده کرد.

کاربرد کاناپه های بادی
استفاده  از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می  توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. یا برای استفاده در نشیمن منزل و یا حال خصوصی از آن بهره ببرید.
استفاده از کاناپه به حالت تخت و یا تشک بادی در محل کار یکی دیگر از کاربرد های کاناپه های تخت شو می باشد. برای یک استراحت در بین ساعات کاری محیط خواب خود را در کمتر از چند دقیقه می توانید فراهم سازید و برای 1 الی 2 ساعت کامل خود را ریلکس نمایید.
استفاده از کاناپه های تخت شو بعنوان یک شناور روی آب یکی دیگر از کاربردهای این محصول می باشد. مهم نیست در کجا قرار دارید. استخر و یا دریا و دریاچه  تفاوتی برای استفاده از این محصول ندارد. با خیالی آسوده آن را به حالت تخت یا تشک تبدیل نمایید و روی آن بنشینید و یا دراز بکشید. یک حس تکرار نشدنی  را با این محصول تجربه می کنید که بدون شک مشابه آن را تا به آن لحظه  احساس نکرده بودید.

ایمنی و نگهداری کاناپه بادی تخت شو
جهت حفظ ایمنی رعایت یکسری نکات الزامی می باشد
ابتدا  سعی کنید محصول خود را با استفاده از پمپ باد های برقی شرکت اینتکس باد نمایید به این دلیل که این پمپ باد ها از فشار باد استاندارد همین محصولات  برخوردار است و بیش از اندازه محصول را نمی تواند باد بزند.
دوم اینکه  سعی کنید روی محصول از یک روانداز مناسب استفاده نمایید تا هم سطح محصول دچار الودگی نشود و هم بعنوان یک لایه ی محافظ امنیت بیشتری را برای محصول شما برقرار نماید.
سوم اینکه سعی نمایید همان برخوردی که با مبل های چوبی دارید را با این محصول داشته باشید یعنی هنگام نشستن خود را روی مبل به یکباره رها نکنید. و یا اینکه به مبل ضربه نزنید. هنگام جابجایی در منزل سعی کنید با دیواره ها برخورد نداشته باشد و یا هنگام تبدیل به تخت محصول را با خشونت به سمت جلو نکشید.
بعبارت کلی در صورتیکه مشابه لوازم چوبی منزل با این کالا برخورد نمایید، طول عمر بالایی خواهد داشت.
جهت حفظ نکات بهداشتی این محصول براحتی قابل نظافت و شستشو می باشد.کافیست با هر نوع مواد شوینده ای محلولی از کف درست نمایید و به ارامی روی سطح محصول پخش نمایید.با قسمت کف دست اقدام به پخش کردن کف در سایر قسمت ها نمایید. بعد از چند دقیقه انجام دادن این کار اقدام به شستن و آب کشی محصول  نمایید. محصول به تمیزی روز اول برای شما قابل استفاده خواهد بود. برای  خشک کردن آن کافی است بصورت باد شده محصول را در معرض هوای آزاد قرار دهید، بعد از گذشت حدود 20 دقیقه محصول کاملا خشک می شود. نیازی نیست آن را در معرض تابش آفتاب قرار دهید. در صورت قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم افتاب، سعی کنید زمان طولانی در این وضعیت نگهداری نباشد.


کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. رویه این کاناپه بادی در بخش نشیمنگاه و تکیه گاه کاملا مواج بوده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و بدنه محصول از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب به عمل خواهد اورد. از این کاناپه بادی می توانید در فضای باز و یا در داخل خانه و ویلا استفاده کرده و لذت ببرید. 

در دو سمت دستگیره های محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی خود و یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را در این بخش قرار دهید. ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به طراحی خاص بدنه آن بوده که  شما می توانید در زمان مورد نیاز آن را در بخش میانه باز کرده و به عنوان تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار دهید. بر روی بدنه این کاناپه بادی تخت شو تعداد 3 عدد دریچه باد تعبیه شده تا بتوانید از این طریق محصول خود را در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری کنید. بدنه اصلی این محصول از جنس پی وی سی با روکش جیر بوده تا شما از طول عمر بالای کاناپه بادی خود کاملا آسوده خاطر باشید. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 که در فروشگاه سعید اینتکس عرضه شده دارای گارانتی رسمی بوده تا شما بدون نگرانی برای خرید خود اقدام نمایید. برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 و یا سایر نمونه های مشابه می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
221 CM
عرض
193 CM
ارتفاع
66 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
9.35 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
بستگی به نوع پمپ باد دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...