کاناپه بادی دونفره تختخواب شو اینتکس مدل 66552

intex 66552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • عرض: 203 cm
  • طول در حالت تختخواب: 224 cm
  • طول مبل: 110 cm
8%
2,550,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دونفره تختخواب شو اینتکس مدل 66552 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جدید تولید شده و با توجه به شکل ظاهری زیبایی که داشته مورد توجه بسیاری از خریداران عزیز قرار گرفته است. بدنه این محصول از جنس پی وی سی درجه یک و ضخیم بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه در تمامی محصولات بادی به کار برده شده زیرا که علاوه بر داشتن قابلیت شستشو از انعطاف پذیری بالایی نیز بهره مند است تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز داشته باشد پس به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا قابل حمل و جابجایی خواهد بود.

 لازم به ذکر است با توجه به ابعاد و نوع متریال مقدار تحمل وزن این کالا به 200 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب محسوب می شود چرا که تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای این کاناپه می باشد و البته گفتنی است که یک ساک حمل نیز برای آن در نظر گرفته شده تا در زمان حمل به راحتی آن را جابجا کنید. لازم به ذکر است در قسمت دسته این کاناپه بادی دو نفره دو عدد جا لیوانی تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا بطری نوشیدنی و یا لیوان خود را بدون نیاز به میز همراه خود داشته باشید. از این محصول کاربردی می توان درون منزل، اتاق خواب و یا محل کار برای خوابیدن، استراحت کردن و یا تماشای تلویزیون و فیلم استفاده نمود. شما عزیزان می توانید این کاناپه بادی دو نفره را به همراه خدمات پس از فروش از نمایندگی اینتکس، خریداری نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل کنید. 

کاناپه بادی دونفره تختخواب شو اینتکس مدل 66552 جزو محصولات راحتی با بدنه طبی می باشد که برای استفاده در محیط های مختلف مد نظر قرار می گیرد. کاناپه بادی را می توان در منزل و محل کار مورد استفاده قرار داد. همچنین به منظور تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب طبی و راحتی می توان از این محصول استفاده کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند قادر به بهره مندی از خصوصیات منحصر به فرد خواهند شد. کاناپه بادی جایگزین کاناپه های دیگر می شود و می تواند موقعیت خوبی برای استفاده کنندگان ایجاد نماید. در نتیجه کاربرد زیادی دارد و برای استفاده در جاهای مختلف خانه مد نظر قرار می گیرد. کاناپه بادی ظرفیت دو نفره دارد که راحت ترین حالت ممکن برای داشتن استراحت را به وجود می آورد. بدنه آن نیز از خصوصیات طبی و راحتی برخوردار می باشد که به نوبه خود در مورد پسند قرار گرفتن محصول نقش مهمی خواهد داشت. محصول مورد نظر دارای قابلیت تاشو بودن می باشد و در واقع در صورت نیاز به صورت تخت خواب نیز استفاده می شود. در نتیجه دارای بدنه ای قابل تغییر شکل است که شرایط را برای هر گونه استفاده مهیا می سازد.

کاناپه بادی دونفره تختخواب شو اینتکس مدل 66552

خصوصیات بدنه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو اینتکس از پی وی سی بوده است که در بخش رویه از نوع مخمل می باشد. چنین رویه ای برای ایجاد نرمی بیش تر در زمان استفاده درنظر گرفته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. با داشتن نرمی که در رویه ایجاد شده است افراد می توانند در تمامی رده های سنی این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن بهره مند باشند. در بخش کف که میزان فشار وارد بر آن زیاد است و تمامی وزن محصول و وزن افراد به آن وارد می شود بدنه دو لایه شده است تا مقاومت لازم برای استفاده شدن را پیدا کند. این بخش از محصول ضخامت زیادی دارد که در نتیجه می توان به راحتی آن را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. بدنه مقاوم این کاناپه بادی آن را سازگار برای استفاده در طی سال های زیاد کرده است تا افراد لذت داشتن این محصول راحتی را ببرند و از وجود آن به بهترین شکل بهره مند باشند. بدنه راحتی محصول برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد کاناپه بادی

همان طور که در بالا اشاره شد کاناپه بادی برای استفاده در موقعیت های مختلف ساخته شده است که می توان از وجود آن بهره کافی را برد. این محصول در محیط های مختلف قرار می گیرد و برای راحتی افراد ساخته شده است. به طور مثال کسانی که در منزل تمایل به داشتن کاناپه بادی دارند می توانند آن را در مقابل تی وی نصب قرار دهند. در این صورت در زمان تماشای فیلم و یا انجام گیم موقعیت راحتی را حس می کنند و بر روی سطح نرم و راحت و بدون نقص قرار می گیرند. در هر زمان که مایل باشند نیز بدنه را باز می کنند و در حالت تختخواب از داشتن آن بهره مند می شوند. این محصول برای استفاده در محیط هایی مانند ویلا و باغ نیزدر نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با هزینه کم محیط را برای داشتن اقامت آماده سازند. این محصول هم به صورت کاناپه مورد استفاده قرار می گیرد و هم در زمانی که افراد تمایل به خوابیدن دارند به صورت تختخواب بادی در می آید.

خرید کاناپه بادی دونفره تختخواب شو اینتکس مدل 66552

خرید

کسانی که قصد خرید کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو اینتکس را دارند تنها می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام نمایند.

برند
INTEX
عرض
203 cm
طول در حالت تختخواب
224 cm
طول مبل
110 cm
ارتفاع
66 cm
جنس
pvc
با روکش جیر
وزن بسته بندی
9.5 kg
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...