گرمکن برقی استخر پیش ساخته جدید اینتکس مدل 28684

intex 28684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • ولتاژ مصرفی: 220 V
  • وزن بسته بندی: 3.5 KG
  • سایر ویژگی ها: دارای دما سنج سطح آب
18%
9,600,000
7,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

گرمکن برقی استخر پیش ساخته جدید اینتکس مدل 28684 محصولی جذاب و فوق العاده کاربردی بوده که با استفاده از این کالا شما این مزیت را در اختیار دارید که در چهار فصل سال به بهترین و راحت ترین شکل ممکن از آب گرم درون استخرهای پیش ساخته و یا بادی خود استفاده کنید. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده است که شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این گرمکن برقی چندکاره را به پمپ تصفیه آب استخر خود متصل کرده و به وسیله آن آب ورودی به داخل استخر بادیتان را گرم کنید. گفتنی است که قدرت بالا و توان فوق العاده این گرمکن آب استخر یکی از دلایلی است که خیلی از افراد به دنبال خرید این کالا کاربردی و جذاب هستند. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای طرز استفاده ی بسیار ساده ای بوده و به راحتی می توانید آن را کنترل کرده و از ویژگی های فوق العاده این گرمکن آب استفاده کنید.

 بدنه مقاوم و باکیفیت این محصول نیز در کنار وزن کم و ناچیز آن یکی دیگر از خصوصیات جذاب این کالا خاص به شمار می رود. البته لازم به ذکر است شما این مزیت را در اختیار دارید که از این محصول بر روی انواع استخرهای فریمی و پیش ساخته در برندهای مختلف استفاده کرده و بدون نگرانی و هیچگونه استرسی از در اختیار داشتن این محصول و آب گرم بخصوص در فصول سرد سال بهره مند شوید. با توجه به این توضیحات داده شده هم اکنون شما می توانید این گرمکن برقی استخر پیش ساخته جدید اینتکس مدل 28684 منحصر بفرد و کاربردی را از سایت فروشگاه اینتکس کرج با قیمت عالی خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
ولتاژ مصرفی
220 V
وزن بسته بندی
3.5 KG
سایر ویژگی ها
دارای دما سنج سطح آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...