تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی 64763

intex 64763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14%
3,300,000
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی یکی از تشک های بادی دو نفره سبز رنگ بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس برای استفاده در منازل، ویلا و حتی محل کار تولید شده است. این تشک بادی بیشتر برای سنین بزرگسال ساخته شده تا با کمترین هزینه بهترین وسیله برای استراحت های طولانی مدت و خواب را برای آنان ایجاد کند. لازم به ذکر است این تشک بادی همانند مدل های دیگر خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر درجه یک و با دوام بوده که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، موجب نرم تر و راحت تر شدن سطح تشک می شود و همچنین حالت ضد تعرق و حساسیت نیز دارد. جنس بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی مات بوده و قسمت کفی این محصول از دو لایه ی ضخیم پی وی سی طراحی شده که مقاومت بالایی را در برابر تحمل وزن بالا داشته و باعث بالا رفتن کیفیت و طول عمر محصول شده است.

از ویژگی هایی که باعث جذابیت هرچه بیشتر این محصول شده میتوان به راه اندازی آن با پمپ باد پدالی اشاره کرد چرا که، پمپ باد پدالی برای راه اندازی نیاز به برق نداشته و با فشردن چند دقیقه ای به وسیله پا و به حالت ضربه ای می توانید این کالا را برای استفاده آماده کنید. این تشک بادی دارای دریچه تخلیه نیز بوده که به وسیله آن به راحتی می توانید در کمتر از 5 دقیقه باد  این محصول را خالی کرده و در حجم مناسب و کم جمع آوری کنید که این ویژگی تشک بادی دو نفره بزرگسال را به بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای مسافرتی و کمپینگ تبدیل کرده است. این محصول یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید.

تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت می باشد که به آسان ترین حالت ممکن نیز راه اندازی می شود و سطحی بزرگ با قابلیت طبی بودن را برای استراحت افراد ایجاد می سازد. راه اندازی محصول با وجود پمپ پدالی که در کنار آن وجود دارد در کم ترین زمان انجام می شود. پمپ پدالی به آسان ترین صورت کارایی دارد که در بند های بعدی به آن می پردازیم. تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و بدنه ای جادار شامل آن شده است. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند به صورت دو نفره از آن استفاده کنند. تمامی خصوصیات و مزیت هایی که در این محصول ایجاد شده است برای ایجاد راحتی بیش تر است تا افراد بتوانند ساعات زیادی را در آرامش سپری کنند و دچار مشکل نشوند. همچنین این محصول دارای طول عمر بالا است و می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره مند شد. با وجود تمامی خصوصیات خوب و مثبت در این محصول فروش زیادی دارد چرا که متقاضیان برای خرید این محصول طبی و راحتی زیاد بوده است و افراد برای استفاده در موقعیت های مختلف آن را خریداری می کنند. 

تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی

کاربرد تشک بادی دو نفره

ابعاد بزرگ این محصول برای ایجاد موقعیت مناسب و طبی کفایت می کند. چرا که این محصول می تواند بهترین سطح راحتی را ایجاد سازد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفته و بدن را در موقعیت استاندارد و راحتی قرار دهند. تشک بادی دو نفره است و رویه آن از ساختار مواج برخوردار است که تمایل افراد به استفاده از آن در موقعیت های مختلف را افزایش می دهد. این تشک بادی در منزل و اتاق خواب افراد نیز کاربرد دارد و به جای تشک های قدیمی که با پشم دوخته می شدند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین افرادی که به مسافرت می روند می توانند این محصول را به حالت تاشو و خالی از باد با خود به همراه داشته باشند تا در صورت مساعد بودن موقعیت به نصب آن به وسیله پمپ پدالی مشغول شوند. افرادی هم که دارای ویلا می باشند به منظور تجهیز کردن ویلا به اسباب راحتی از این تشک بادی استفاده می کنند و آن را در موقعیت برای ایجاد راحتی و اقامت در شب مورد استفاده قرار می دهند.

خرید تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی

ضد حساسیت و ضد تعریق

بدنه محصول با ساختاری خاص و استاندارد دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا افراد قادر به استفاده از آن در طی مدت زمان طولانی باشند. با وجود این قابلیت می توان در فصول گرم سال نیز از محصول استفاده کرد و دچار مشکل نشد. به دلیل تو خالی بوده بدنه و امکان گردش هوای آزاد در این محصول وجود دارد که مانع از ایجاد تعریق می شود و در واقع هوا را تصویه می کند. علاوه بر این موارد مواد اولیه ای که رویه این محصول را ساخته است قابلیت ضد حساسیت بودن را ایجاد کرده است که به نوبه خود مزیت قابل توجهی است تا افراد بتوانند در تمامی رده های سنی از این محصول بهره ببرند و به لذت داشتن استراحت در موقعیت های مختلف به وسیله این محصول دست پیدا کنند. در نتیجه بدنه تشک بادی دو نفره هم ضد حساسیت می باشد و هم قادر به ایجاد قابلیت ضد تعریق بوده است.

روش خرید تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره بزرگسال با پمپ پدالی با مزیت های گفته شده در نمایندگی اینتکس در سراسر کشور وجود دارد که تنها با مراجعه به این مراکز می توان محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...