آبشار استخر پیش ساخته چراغ دار

intex 28090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 33 CM
  • عرض: 22 CM
  • ارتفاع: 29 CM
35%
6,500,000
4,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آبشار استخر پیش ساخته چراغ دار یکی دیگر از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که این محصول را به تازگی و با ساختاری عالی برای استفاده بر روی استخر های پیش ساخته تولید و عرضه کرده است. این کالا همان طور که از نامش پیداست یک محصول ایده آل است که این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از یک آبشار فوق العاده در کنار استخر خود بهره مند بوده و هیجان دارا بودن فواره را به بهترین شکل ممکن در کنار استخر خود تجربه کنید.

آبشار استخر پیش ساخته چراغ دار

در همین رابطه در این بخش سعی داریم تا ویژگی های کامل این محصول ایده آل را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید. در بخش نخست از بررسی این محصول باید عنوان کنیم که این آبشار قابلیت نصب بر روی انواع استخر های پیش ساخته و فریمی را دارا می باشد. با توجه به ساختاری که دارد شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن این کالا را بر روی پایه های فلزی و آلومینیومی استخر خود نصب کرده و به بهترین شکل ممکن این کالا را راه اندازی نمایید. این محصول ازتکنولوژی هیدرو الکترونیک استفاده می کند و این قابلیت را داراست که آب را با قدرت 4 الی 12 هزار لیتر مکش نماید که نشان از قدرتمند بودن این کالا دارد.

آبشار استخر پیش ساخته چراغ دار

یکی از ویژگی های خوبی که این آبشار داراست بحث بهره مندی از چراغ های رنگی بر روی این محصول است که شما می توانید مشاهده کنید از سه رنگ سبز ، قرمز و آبی این چراغ ها بهره مند بوده و جلوه زیبایی را خصوصا در تاریکی شب به استخر شما خواهد بخشید. هم چنین این کالا با بهره مندی از بدنه ضد آب شکل گرفته که این نکته نیز باعث خواهد شد که بدون نگرانی بتوانید از این محصول استفاده کنید. این محصول برای راه اندازی نیاز به برق نخواهد داشت. با توجه به این موارد حال شما می توانید این کالای با کیفیت را هم اکنون از سایت فروشگاه سعید اینتکس با خیالی راحت خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
33 CM
عرض
22 CM
ارتفاع
29 CM
جنس
پلاستیک
سایر ویژگی ها
دارای LED در سه رنگ قرمز / آبی / سبز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...