اسباب بازی بادی اینتکس طرح دایناسور

intex 58590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
50,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسباب بازی بادی اینتکس طرح دایناسور هم یکی دیگر از طرح های متفاوت و خاصی است که برند اینتکس آن را تولید و عرضه کرده است. قطعا در اختیار قرار دادن یک اسباب بازی بادی می تواند برای کودکان فوق العاده مهیج باشد. ساختار این محصول به گونه ای است که قطعا می تواند لحظات جذابی را برای بازی و تفریح کودکان خلق کرده و یک تفریح بی نظیر برای هر سن و سالی به شمار رود. ابعاد این اسباب بازی نیز به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید بدون نگرانی از بزرگ بودن آن ، در هر فضا و مکانی از این کالا استفاده کرده و اقدام به راه اندازی آن کنید.

اسباب بازی بادی اینتکس طرح دایناسور

وجود دریچه باد مقاوم بر روی این محصول نیز باعث شده تا هم به راحتی این کالا باد شده و هم بدون نگرانی از بابت خارج شدن باد داخلی این محصول بتوانید از آن استفاده کنید. طراحی سه بعدی و جذاب این محصول هم که دقیقا طرح دایناسور را برای شما تداعی خواهد کرد هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از سایت فروشگاه محصولات بادی برای شما فراهم باشد.

 نوع بادی
 طول 24 سانتی متر
 عرض 22 سانتی متر
 طرح محصول دایناسور
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...