اسباب بازی بادی مدل فلامینگو اینتکس

intex 58590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
9%
60,000
55,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسباب بازی بادی مدل فلامینگو اینتکس از کاربردی ترین و جدیدترین محصولات بادی تولید شده با طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که داشته از کیفیت و دوام متناسب با قیمت خود بهره می برد. این محصول با طراحی عروسکی شکل زیبای فلامینگو طراحی و تولید شده است. شرکت اینتکس سعی کرده تا با طراحی های جدید تر و جذاب تر بازی را برای تفریحات آبی کودکان به صورت ایمن تر فراهم کند. این عروسک بازی از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت ساخته شده اند و در برابر آب و مجاورت با آن هیچگونه آسیبی ندید، پوسیده و حتی ضعیف نمی شود، همچنین از آن جا که از مواد غیر شیمیایی و سمی ساخته شده به هیچ وجه برای پوست کودکان ضرری نداشته و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

اسباب بازی بادی مدل فلامینگو اینتکس

از مهم ترین و خاص ترین ویژگی های این محصول بادی کیفیت ساخت بالا و با دوام آن بوده که این کیفیت به دلیل استفاده مواد اولیه درجه یک در ساخت آن بوده و جنس این عروسک از نوع پی وی سی که مقاومت بالایی داشته و می تواند فشار های وارد شده به خود را به سادگی دفع کند. همچنین وزن بسیار کم آن که بسیار کم بوده به شما و کودکان اجازه می دهد در جابجایی آن به راحتی عمل کنید. این محصول طول عمر بالایی داشته و در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر می باشد. شما عزیزان این اسباب بازی مدل فلامینگو را می توانید از نمایندگی اینتکس سفارش داده و یا از همین صفحه در نمایندگی اینتکس به سبد خرید خود اضافه کرده و این عروسک بادی جذاب و زیبا را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع بادی
 طول 12 سانتی متر
 عرض 10 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...