اسباب بازی بادی کودک طرح دلفین

intex 58590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
50,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اگر قصد خرید یک اسباب بازی برای کودک خود را دارید ، اسباب بازی بادی کودک طرح دلفین می تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما به شمار رود. اگر با دقت به ظاهر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که ظاهر این کالا برگرفته از طرح دلفین می باشد که این امر باعث شده تا شما بتوانید یک محصول زیبا را تقدیم فرزند خود کنید. ظاهر شیک و زیبای این محصول به گونه ای است که به سادگی قابلیت راه اندازی را داراست و دریچه باد این کالا نیز به گونه ای تعبیه شده که به هیچ عنوان ظاهر این محصول را زشت نخواهد کرد.

اسباب بازی بادی کودک طرح دلفین

هم چنین این مزیت در اختیار شماست که بدون نیاز به پمپ باد هم بتوانید این کالا را راه اندازی کنید. در کنار این نکات باید اشاره کنیم که این محصول هیچ گونه رنگی پس نخواهد داد و طراحی آن بدون پلیسه انجام شده است که مزیت مهم ظاهر این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع این کالا برای سلامتی فرزند شما هیچ گونه ضرری نخواهد داشت. با توجه به این توضیحات و ظاهر شیک و جذاب این محصول ، امکان خرید این محصول برای شما از طریق فروشگاه اینتکس در کرج فراهم می باشد.

 نوع بادی
 طول 23 سانتی متر
 عرض 23 سانتی متر
 طرح محصول دلفین
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...