اسباب بازی بادی کودک طرح قایق

intex 58590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
50,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسباب بازی بادی کودک طرح قایق یکی دیگر از سری اسباب بازی هایی است که این بار با طرح و نقش قایق تولید و عرضه شده است. در محصولاتی که قبلا شرکت اینتکس تولید کرده بود ، عموما از طراحی و ساختار حیوانات استفاده کرده بود اما این بار شما می توانید ظاهر زیبای قایق را در این محصول تماشا کنید که مهم ترین مزیت ظاهری این کالا به شمار می رود. در همین راستا باید اشاره کنیم استفاده از رنگ اصلی سفید در بدنه اصلی این محصول در کنار ترکیب رنگ های آبی ، زرد و قرمز باعث شده تا جلوه ظاهری این کالا فوق العاده محبوب باشد. هم چنین این قایق دارای یک عدد بادبان می باشد که ظاهر این محصول را طبیعی تر و مهیج تر کرده است.

اسباب بازی بادی کودک طرح قایق

در کنار بحث ظاهری این محصول شما می توانید از این کالا در داخل منزل استفاده کنید. هم چنین قابلیت استفاده از این محصول بر روی آب و یا حتی در داخل حمام و وان نیز از دیگر خصوصیات مهمی است که قطعا برای کودک مهیج خواهد بود. برای راه اندازی این محصول هم همان طور که بر روی بدنه اصلی این محصول مشاهده می کنید یک عدد دریچه باد وجود دارد که به ساده ترین شکل ممکن امکان راه اندازی این کالا وجود خواهد داشت. فروشگاه سعید اینتکس هم این محصول را همراه با کارت گارانتی عرضه کرده است که نکته مهمی در خصوص این محصول به شمار می رود.

 نوع بادی
 طول 20 سانتی متر
 عرض 20 سانتی متر
 طرح محصول قایق
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...