استخرطلقی اینتکس مدل 56451

intex 56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • قطر: 152 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: پلی وینیل کلراید
23%
840,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس طرح عروسکی طلقی مدل 56451 تنها استخری است که نیاز به باد ندارد و در چند دقیقه می توانید آن را نصب نمایید.

محصولات مرتبط

استخر اینتکس با کد 56451 بعنوان استخر طلقی در میان محصولات اینتکس شناخته شده است.استخر طلقی اینتکس به دلیل اینکه دیواره های آن نیاز به باد ندارد،دارای طرفداران زیادی می باشد.جنس دیواره های استخر طلقی از وینیل سخت ساخته شده و از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار است.
استخر طلقی اینتکس مناسب برای استفاده 2 کودک بالای 3 سال می باشد.رنگ دیواره داخلی آن سفید و رنگ کف محصول آبی ساده می باشد.روی دیواره ی خارجی استخر طلقی تصاویری از گیاهان دریایی و حیوانات دریایی بصورت انیمیشن طراحی شده.وجود این اشکال با تنوع رنگ نسبتا شاد برای کودکان بسیار جذاب و لذت بخش می باشد.جهت استفاده بهینه از این محصول دقت فرمایید برای جلوگیری از آسیب دیدن از ناحیه ی کف استخر،یک زیر انداز یا کف پوش مناسب در نظر بگیرید تا از تماس مستقیم استخر با سطح زمین جلوگیری شود.


استخر طلقی اینتکس مدل 56451 از سری استخر های منحصر به فرد از شرکت اینتکس، با ساختار و جنسی متفاوت برای سنین نوجوان، کودکان و همچنین بزرگسالان تولید شده است. استخر فوق همانطور که در عنوان نیز ذکر شده دارای طراحی گرد بوده و از بدنه ای با جنس پلاستیک تلقی اما منعطف ساخته شده و این نوع جنس از نظر کیفیت و ماندگاری  نسبت به دیگر استخر های بادی، از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد. این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالا، به خوبی می تواند در برابر فشار، ضربه، دماهای بالا، اشعه مضر خورشیدی و... کاملا مقاوم باشد و امکان آسیب دیدگی را برای شما در هنگام استفاده در فضاهای باز تا حد زیادی کاهش دهد تا با اطمینان خاطر تمام و بدون نگرانی اقدام به خرید و مصرف این کالا کنید.

 نکته دیگر در ارتباط با این محصول، مرتبط با شکل ظاهری و نوع طراحی آن بوده که به صورت دایره ای و گرد تهیه شده تا فضای کامل و ایده آلی را برای یک آب تنی جذاب و به یاد ماندنی در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ها با داشتن طرح و نقش بسیار جذاب در ناحیه بیرونی خود به صورت فانتزی و کارتونی، قطعا در روحیه و تشویق کودکان به بازی و آب تنی تاثیر مثبتی خواهد داشت. البته نکته دیگر مهم در خصوص این کالا ظرفیت آب و ابعاد این محصول است که شرکت اینتکس برای ایجاد فضا کافی آن را به صورت بزرگ همراه با حجم استاندارد طراحی کرده تا قابل استفاده و قابل حمل به هر مکان و جایگاهی باشد. لازم به ذکر است راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و شما می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید. این استخر بادی می تواند در روز های گرم تابستان حوضچه آب بسیار خوب و ایمنی برای بازی و تفریحات کودکان باشد تا در کنار دوستان خود، ساعت های خوشی را رقم زده و به تفریحات سالم و پر تحرک بپردازند. جهت سفارش این کالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

برند
intex
قطر
152 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
پلی وینیل کلراید
ضخامت جنس
?
وزن بسته بندی
1.5 KG
ظرفیت
443 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...