استخر آبی رنگ طرح فضایی

13085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: -
  • طول: 130 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 55 CM
896,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر آبی رنگ طرح فضایی محصولی بسیار محبوب برای سرگرمی و تفریحات آبی کودکان در تابستان و روز های گرم سال بوده که طراحی آن به صورت مستطیلی شکل و بسیار زیبا می باشد. این استخر بادی آبی رنگ با توجه به ابعاد متناسبی که دارد قابل استفاده برای بزرگسالان نیز بوده که می تواند بستر را برای بازی همزمان کودکان و والدین فراهم کند. شما می توانید این استخر را به سادگی در حیاط خانه نیز راه اندازی کنید. عمق مناسب و استاندارد استخر می تواند به کودکان اجازه شنا کردن بدهد. لازم به ذکر است برای تولید این محصول از لایه های مقاوم pvc استفاده شده که یکی از مناسب ترین و با دوام ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد، زیرا که این جنس از مواد طبیعی پلاستیکی ساخته شده و از این نظر کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان بوده، پس در هنگام برخورد بدن با استخر آسیب و حساسیتی برای پوست شما ایجاد نخواهد شد.

همچنین این جنس بدنه کاملا ضد آب بوده و در استفاده طولانی نیز هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. لازم به ذکر است ساختار این استخر به صورت سه لایه و مستحکم بوده و دیواره های آن از سه لایه ضخیم متصل به هم تشکیل شده که به همین منظور در هر لایه مخزن و دریچه باد مجزایی قرار داده شده است. همانطور که قابل ماهده است دیواره بیرونی و خارجی استخر به رنگ آبی بوده و همچنین در بخش کف بادی استخر، دریچه تخلیه آبی قرار داده شده تا بتوانید به سادگی آب موجود در استخر را تخلیه کنید. از خصوصیات بسیار عالی این استخر بادی آبی رنگ می توان به قابلیت تعمیر آن در صورت آسیب دیدن نیز اشاره کرد چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص که برای شما ارسال می شود، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. اما اگر محصولتان دچار آسیب جدی شد، شما می توانید برای تعمیرات بهتر و اصولی تر از نمایندگی اینتکس کمک بگیرید و محصول را برای فروشگاه ارسال کنید.

استخر آبی رنگ طرح فضایی طراحی بسیار عالی داشته و بدنه آن از رنگ بندی جدید و نویی بهره می برد. قسمت دیواره ها دارای رنگ آبی روشن بوده و طرح و نقش های بسیار فان و دوست داشتنی بر روی بدنه آن چاپ شده که نظر مشتری را به سوی خود جلب می کند. این استخر بادی دارای ویژگی های متنوع و زیبایی بوده که استفاده از آن را ساده تر کرده و از این ویژگی ها می توان به طراحی و مواد اولیه و کیفیت فوق العاده آن اشاره کرد که در همه ی این موارد دقت و زمان زیادی صرف شده و یکی از بهترین استخر های بادی موجود می باشد. این محصول برای تفریحات آبی و توپی گزینه بسیار مناسبی بوده و یکی از وسیله های تفریحی بادی قابل استفاده در مهد کودک ها نیز خواهد بود. لازم به ذکر است برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت تا کمک زیادی برای خرید شما عزیزان باشد.

طول عمر و ماندگاری بالا 

جنس بدنه این کالا یکی از مهم ترین آیتم هایی بوده که هم از سوی تولید کننده و هم مصرف کنندگان دارای اهمیت بالایی است. به همین سبب از بهترین متریال و مواد موجود برای این استخر بادی استفاده شده تا علاوه بر کاهش وزن و حجم طول عمر بالایی را نیز فراهم سازد. جنس بدنه اصلی این محصول ازPVC  وینیل بوده که برای تمامی قسمت ها از روکش طرح چرم مات استفاده شده تا زیبایی خاصی به این استخر بادی ببخشد. این نوع جنس بدنه بهترین نوع متریال برای نگهداری آب بوده و در برابر دمای مختلف آب و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای با ضخامت قابل قبول، انعطاف بالایی را از خود نشان داده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را به راحتی داشته باشد از همین رو در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود.

دیواره و کفی بادی محصول

استخر آبی رنگ طرح فضایی به صورت مستطیلی ساخته شده، ابعاد بسیار مناسب استاندارد این کالا استفاده از آن را برای سنین کودکان بسیار ساده کرده است. رده سنی که برای این استخر در نظر گرفته شده است. بخش دیواره های این استخر و کفی آن بصورت بادی ساخته شده تا کودک عزیز شما بتواند به راحتی برروی آن بنشیند و بازی کند بدون آن که کوچکترین خستگی و اذیتی را احساس کند. البته بخش دیواره های استخر دارای طراحی سه لایه است تا در برابر وزن آب دوام بهتری داشته باشد. لازم به ذکر است هر یک از لایه ها به صورت مجزا راه اندازی شده و دریچه باد جداگانه ای دارد. بخش خارجی بدنه به صورت طرح دار بوده که شبیه طرح های انیمیشن های فضایی می باشد. بخش داخلی استخر نیز آبی است که آب را زیبا تر و آبی تر نشان دهد.

نحوه راه اندازی 

برای راه اندازی این استخر می بایست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید و برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای تهیه این پمپ های باد دستی یا برقی می توان به دسته بندی پمپ باد فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. برای راه اندازی و تخلیه باد سریع نیز می توان از پمپ های باد برقی بهره برد تا در زمان شما نیز صرفه جویی شود. لازم به ذکر است از بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این استخر بادی می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه اشاره کرد.

طریقه سفارش

در صورت رعایت نکات و استفاده درست، استخر مورد نظر در مدت زمان زیادی طول عمر خواهد کرد. برای تهیه این محصول می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن این استخر فوق العاده و کاربردی را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
-
طول
130 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
55 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
2 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...