یکی از روش های متداول پزشکی برای درمان بیماری های مفصلی و استخوانی ، ایجاد تحرک در آب و یا انجام حرکات ورزشی در آب می باشد.به عبارتی انجام حرکات ورزشی در آب کمک بسیاری به درمان این نوع بیماری های مفصلی می نماید.از همین جهت، آب درمانی یک روش مناسب و کارامد محسوب می گردد. با توجه به گستردگی مشکلات ، شما می توانید به وسیله یک استخر مناسب ، شرایط را در منزل خود به گونه ای محیا سازید که بدون کوچکترین زحمت و یا داستان های اضافی در محیطی کاملا سالم و ایمن و بهداشتی اقدام به انجام تمرینات و حرکات ورزشی خود نمایید.

استخر های آب درمانی در ابعاد و سایز های مختلف متناسب با محل شما ساخته شده اند و از ارتفاع استانداردی برخوردار هستند. استخر های آب درمانی اینتکس ساخته شده از جنس برزنت بوده و دارای پایه های نگهدارنده فلزی مستحکم می باشند.
براحتی و بدون داشتن تخصص می توانید این استخر ها را در محل خود نصب نمایید.
فقط باید در نظر داشته باشید که در محلی نصب شوند که دارای شیب نباشد. چرا که اگر سطح زمین به صورت شیب باشد ، استخر شما به همان سمت و جهت متمایل می شود و دچار اسیب می شود.
در قسمت کف این استخرها یک شیر جهت تخلیه آب نیز تعبیه شده که با خیال راحت می توانید آب خروجی استخر را به هر مکان دیگر منتقل نمایید.
شایان ذکر است این گونه استخر ها قابلیت نصب تجهیزات جانبی را نیز دارا می باشند.از جمله این تجهیزات می توان به نردبان و پمپ تصفیه آب اشاره کرد.
استخر های آب درمانی برای تفریح کودکان و بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است.

جهت خرید استخر آب درمانی در کرج و استان البرز می توانید با فروشگاه سعید اینتکس تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات کامل تر و بیشتری را به شما ارائه دهند.