استخر آماده ایزی ست اینتکس مدل 28106 ابعاد 244*61

intex 28106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 244 CM
  • عرض: 244 CM
  • ارتفاع: 61 CM
17%
3,700,000
3,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر آماده اینتکس یا استخر پیش ساخته برند intex  باقطر 244 سانتی متر یک استخر آماده بسیار ارزان و مقاوم سه لایه ای است که توسط نمایندگی سعید اینتکس به کل کشور ارسال می شود.

استخر ایزی ست اینتکس کد 28106 یکی از مرغوب ترین و ضخیم ترین استخر های شرکت intex بوده که دارای ظاهری زیبا و مقاومت بسیار بالایی است.
استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنت است و دیواره های آن از داخل بصورت سرامیکی طراحی شده است. به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده برای شما دارد.
لبه ی بالای استخر ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و قابلیت باد شدن دارد. جهت نصب استخر ابتدا می بایست استخر را روی سطح زمین پهن کرده سپس چروک های کف استخر را به سمت طرفین هدایت کنید و بعد از این کار یک شیلنگ آب به درون استخر هدایت کنید تا کم کم اقدام به آب گیری کند. در همین حین نیز می بایست لبه ی بالای استخر را توسط پمپ باد ، باد کنید . در نظر داشته باشید هنگامی که استخر در حال پر شدن است ، سطح آب بالا می آید و دیواره های استخر به خوبی شکل خواهند گرفت.
توجه داشته باشید که استخر را باید تا زیر حلقه آب گیری نمایید.
حتما سعی نمایید از یک زیر انداز مناسب برای زیر استخر استفاده نمایید.
و توجه کنید که سطح مورد نظر شما فاقد شیب باشد. چون اگر سطح مورد نظر دارای شیب باشد ، پس از آب گیری استخر شما بصورت کج خواهد ایستاد و باعث جاری شدن جریان آب خواهد شد.


استخر آماده ایزی ست اینتکس مدل 28106 ابعاد 244*61 نمونه ای از کاربردی ترین انواع استخر برای استفاده به صورت خانوادگی و دوستانه بوده که با یک ابعاد قابل قبول در فروشگاه اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر سیستم نصب و راه اندازی خودکار و کاملا سریعی داشته، به این صورت که شما بعد از خرید این کالا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه به طور کامل باز کنید و سپس از طریق پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را باد نمایید. شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شده است که به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده جذاب برای شما ایجاد می شود. همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد.

استخر آماده ایزی ست اینتکس مدل 28106 ابعاد 244*61

جهت نصب و راه اندازی این استخر ابتدا باید استخر را روی سطح زمین پهن کنید و لبه بالای استخر را توسط پمپ باد، باد کنید. البته باید در نظر داشته باشید هنگامی که استخر در حال پر شدن است، سطح آب بالا می آید و دیواره های استخر به خوبی شکل خواهند گرفت. این استخر گرد و رنگ آن آبی و طراحی آن مناسب، استاندارد و کاملا ایمنی بوده که برای انواع تفریحات و برای رفع خستگی و آرامش نشاط برای بزرگسالان و برای خانواده و دوستان بسیار مناسب و سرگرم کننده خواهد بود. لازم به ذکر است حمل و نقل این استخر بسیار آسان بوده و شما به راحتی می توانید آن را از مکانی به مکان دیگر برده و نهایت لذت و سرگرمی را با آن تجربه کنید.  این محصول دارای برچسب تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز بوده که قابل خریداری از نمایندگی اینتکس با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

برند
INTEX
طول
244 CM
عرض
244 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
ندارد
نوع پمپ تسویه آب
ندارد
توان پمپ تسویه آب
ندارد
حجم آب
1942 L
نردبان
ندارد
روانداز
ندارد
زیرانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
وزن بسته بندی
5.6 KG
سایر ویژگی ها
.
کیمیا کریمی پور

امروز به دستم رسید و میتونم بگم انگار از عکسش زیباتر و با کیفیت تره.ممنونم بابت خدمات خوبتون

1017 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

کیمیا عزیز از انتخاب و کامنت مثبت شما سپاسگزاریم

1015 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...