استخر ایزی ست اینتکس مدل 28130 ابعاد 366*76

intex 28130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 366 CM
  • عرض: 366 CM
  • ارتفاع: 76 CM
14%
6,800,000
5,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  ایزی  ست  اینتکس  یا  استخر  آماده  یا  پیش  ساخته  مدل  28130  ابعاد  3.66*76  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور


استخر ایزی ست اینتکس مدل 28130 ابعاد 366*76 به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که با توجه به علاقه مشتریان نسبت به سایر استخر های پیش ساخته ایزی ست از ابعاد متناسبی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده خانگی و ویلایی است. این کالا دارای عمق استاندارد بوده که کودکان نیز می توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر از این استخر ایزی ست استفاده کنند. لازم به ذکر است، محصول فوق با توجه به ساختاری که داشته در دسته استخر های ایزی ست یا قرار می گیرد که یکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که تنها تولید کنندگان بزرگ و مطرح از این نوع از استخر ها تولید می کنند. راه اندازی و استفاده از محصول با توجه به ساختاری که دارد بسیار ساده و آسان بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از کسانی که قصد استفاده موقتی و یا فصلی از استخر پیش ساخته را دارند، نمونه ای از مدل های ایزی ست را خریداری می کنند.

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28130 ابعاد 366*76

بخش لبه بادی این محصول انعطاف پذیر بوده و همانند بدنه استخر های بادی است چرا که در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد. بخش بدنه اصلی و دیواره های استخر نیز از پی وی سی چندلایه الیاف دار ساخته شده که دوام استخر را بسیار بالاتر برده است تا بتواند وزن بالای آب و وزن را به خوبی تحمل کند و در برابر ضربه و... مقاوم و مستحکم باشد. فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش را برای استخر های پیش ساخته و ایزی ست خود همانند نصب و راه اندازی راحت در محل، تعمیرات و ... را ارائه کرده که شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های فروشگاه سعید اینتکس تماس گرفته و سوالات احتمالی خود را با ما در میان گذاشته و مشاوره بگیرید.

برند
INTEX
طول
366 CM
عرض
366 CM
ارتفاع
76 CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
ندارد
نوع پمپ تسویه آب
ندارد
توان پمپ تسویه آب
ندارد
حجم آب
5621 L
نردبان
ندارد
روانداز
ندارد
زیرانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
11.3 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...