استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132 ابعاد 366*76

intex 28132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 366 CM
  • عرض: 366 CM
  • ارتفاع: 76 CM
8%
9,500,000
8,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست از جمله گزینه‌های خوبی برای تفریح در تابستان است. این استخرها که به راحتی می‌توان آن‌ها را در فضای باز نصب کرد، جزء بهترین گزینه‌های خریداری برای خانواده‌هایی هستند که محیطی سرپوشیده برای شنا کردن ندارند.

محصولات مرتبط

استخر  آماده  اینتکس  مدل  ایزی  ست  مدل  28132  دارای  پمپ  تصفیه آب  فیلتری  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  می  باشد  که  در  کوتاه  ترین  زمان  ممکن  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


استخر پیش ساخته ایزی ست: آسان و سریع برای برگزاری تابستانی‌های شاد


استخر پیش ساخته ایزی ست از جمله گزینه‌های خوبی برای تفریح در تابستان است. این استخرها که به راحتی می‌توان آن‌ها را در فضای باز نصب کرد، جزء بهترین گزینه‌های خریداری برای خانواده‌هایی هستند که محیطی سرپوشیده برای شنا کردن ندارند.

تفریح در آب در تابستان یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید با خانواده و دوستان خود انجام دهید. استخر پیش ساخته ایزی ست با ابعاد مختلفی که در بازار موجود است، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری بزرگ، یک استخر بزرگ و کاملاً کارآمد را در حیاط خود داشته باشید.

یکی از مزایای استخر پیش ساخته ایزی ست، سریع بودن نصب آن است. با توجه به اینکه این استخرها قابل حمل هستند، نصب آن‌ها نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود. شما با کمک پمپ هوا می‌توانید استخر خود را در کمتر از نیم ساعت آماده استفاده کنید.

استخر پیش ساخته ایزی ست با مواد PVC ساخته شده‌اند که باعث می‌شود آن‌ها بسیار مقاوم و پایدار باشند. علاوه بر این، این استخرها دارای پمپ و فیلتر هستند که می‌توانند آب را به صورت مداوم تصفیه کنند.

در نهایت، این استخرها بسیار مناسب برای خانواده‌هایی هستند که محیطی مناسب برای شنا کردن ندارند. با استفاده از استخر پیش ساخته ایزی ست، می‌توانید لحظاتی شاد و خوش‌گذرانی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.


استخر ایزی ست 28132


استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132 ابعاد 366*76 از دیگر استخر های پیش ساخته با عنوان استخر ایزی ست یا فست ست بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر پیش ساخته ایزی ست یکی از سبک ترین استخر های موجود است که می توان آن را در کمتر از 30 دقیقه راه اندازی و آماده استفاده نمود. با باد کردن لبه های باد شونده این محصول، استخر شما آماده پر شدن می شود و به همین دلیل نیز نام آن را استخر ایزی ست گذاشته اند. قطر این محصول 366 سانتی متر بوده که به عنوان استخر خانگی سایز متوسط قابل استفاده است. لازم به ذکر است یکی از ویژگی هایی که این استخر داشته، طراحی گرد آن بوده و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر ایزی ست اینتکس به صورت گرد طراحی شده و همچنین از ویژگی های جذاب این استخر ایزی ست می توان به عدم نیاز به فریم و پایه اشاره کرد که می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی و از آن استفاده نمایید.

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132 ابعاد 366*76

لازم به ذکر است شرکت سازنده این محصول از اجناسی همچون پی وی سی و الیاف شمعی استفاده کرده و لبه های بادی کالا نیز از جنس پی وی سی است که اینتکس همانند تمامی محصولات بادی خود از این جنس برای ساخت لبه بادی استخر ایزی ست استفاده کرده است. بخش های کناری و کفی استخر نیز از ترکیب پی وی سی و الیاف شمعی ساخته شده که این الیاف موجب شده تا دوام و کیفیت بدنه کالا در برابر تحمل وزن بالا و ضربه بسیار بالا رود. استخر ایزی ست گرد آبی رنگ محصولی با کیفیت و مقاومت بالا است که مناسب برای استفاده اعضای خانواده می باشد و در مقابل وزن زیاد بسیار مقاوم می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول، می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

برند
INTEX
طول
366 CM
عرض
366 CM
ارتفاع
76 CM
جنس
وینیل
پمپ تصفیه آب
دارد
نوع پمپ تصفیه آب
فیلتر کاغذی
توان پمپ تصفیه آب
1250 لیتر در ساعت
حجم آب
5621 L
نردبان
ندارد
روانداز
ندارد
زیرانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
وزن بسته بندی
15 KG
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...