استخر ایزی ست اینتکس 84*396 مدل 28143

Intex 28143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
9,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر ایزی ست اینتکس 84*396 مدل 28143 یک استخر ایزی ست جذاب با ابعاد نسبتا بزرگ است که طراحی صورت گرفته در این محصول و همین طور جنس و کیفیتی که این محصول از خود به جای گذاشته است باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. با توجه به این توضیح باید اشاره داشته باشیم که این استخر ساختاری گرد دارد که از این حیث دقیقا شبیه به اکثر استخرهای ایزی ست بوده و با رنگ آبی و جذابی که دارد باعث شده تا محصولی عامه پسند باشد. دیگر نکته ای که باید حتما به آن اشاره کنیم بحث وجود لبه بادی در این محصول است که در داخل بسته بندی این محصول پمپ باد برای آن تعبیه و در نظر گرفته نشده است و شما باید مجزا آن را تهیه فرمایید.

این استخر بدنه ای برزنتی دارد و بر روی باکس بسته بندی این محصول هم سه لایه بودن و ضخیم بودن این محصول درج شده است که خیال مشتریان از بابت کیفیت بالای این محصول را راحت کرده است. ارتفاع مناسب ، ابعاد ایده آل ، کیفیت بالای بدنه و همین طور قابلیت راه اندازی آسان از مهم ترین ویژگی های این استخر ایزی ست به شمار می رود. حال اگر قصد خرید استخر ایزی ست اینتکس 84*396 مدل 28143 را دارید می توانید به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و از وب سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را نهایی نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن15.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...