استخر ایزی ست بست وی 57294 ابعاد 457*107

استخر پیش ساخته

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: BESTWAY
  • قطر: 4.57 CM
  • ارتفاع: 107 CM
  • پمپ تسویه آب: دارد
18%
14,500,000
11,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در فصل تابستان یکی از مهیج ترین تفریحات ، تفریحات آبی هست . استفاده از استخرهای پیش ساخته این امکان را برای کلیه اعضای خانواده فراهم میسازد و شما براحتی میتوانید از این محصولات در هر شرایط و مکان استفاده نمایید.

محصولات مرتبط

استخر های آماده از برزنت چند لایه برای استفاده شما عزیزان ساخته شده اند . این استخر ها دارای ظاهری زیبا و کیفیتی بسیار بالا و همچنین طراحی مناسب هستند . طرح داخل این استخر ها معمولا طرح سرامیک استخری برای جذاب تر شدن استخر می باشد .  استخر فوق مارک بست وی می باشد که دارای نردبان مقاومی برای رفتن داخل استخر می باشد . برای محافظت از قسمت زیر استخر زیرانداز مناسبی درون بسته بندی قرار داده شده است . تصفیه آب استخر توسط پمپ تصفیه آب مخصوص که درون بسته بندی قرار داده شده است انجام می شود . این پمپ را درهنگام استفاده  از استخر روشن نمایید تا در عرض چند ساعت آب را تصفیه کند . 

درون این پمپ تصفیه فیلتر کاغذی قرار داده شده که ما آب جهت تمیز شدن از این فیلتر که شبیه فیلتر ماشین است عبور می کند . این فیلتر در صورت کثیف شدن قابل تعویض و یا می توانید آن را با فشار آب بشویید تا کاملا تمیز و دوباره قابل استفاده شود . روکش استخر پارچه ای شمعی است که درون بسته بندی این محصول موجود است . هر موقع که از استخر خارج می شوید برای جلوگیری از ورود حشرات موزی و یا برگ درختان و یا خاک به درون آب استخر روکش استخر را روی آن قرار دهید .

نصب آسان استخر آماده یا پیش ساخته : کافیست تا محلی صاف و کاملا تراز را در نظر بگیرید و استخر را از بسته بندی خارج کرده و توسط یکی از پمپ باد های اینتکس که البته پیشنهاد ما مدل 66620 است تا حدودی که چروک های آن صاف شود باد نمایید . و سپس کف استخر را از چند جهت کشیده تا چروک های آن صاف شود و سپس استخر را پر از آب نمایید تا با بالا آمدن سطح آب تیوب لبه استخر بالا بیاید تا استخر نصب گردد و از آن لذت ببرید .


استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی جدید محصولی جدید و فوق العاده از شرکت بست وی است که با طراحی جذاب و با کیفیت به مراتب بالاتر تولید شده است. این استخر دارای لبه بادی برای راه اندازی بوده و پس از باد کردن لبه آن و پر کردن استخر از آب به آرامی و به صورت خودکار راه اندازی شده و آماده استفاده شما عزیزان می باشد. لازم به ذکر است همراه این محصول یک نردبان، درپوش و پمپ تصفیه قرار داده شده که تمامی آنچه که از یک استخر نیاز دارید را برطرف می کند، به دلیل ساختار و طراحی مهندسی شده این محصول طول عمر بالایی داشته و پس از سال ها استفاده کیفیت خود را از دست نداده و به هیچ عنوان نمی پوسد. ویژگی های بسیار عالی این استخر ایزی ست سبب شده تا بسیاری از مشتریان از این محصولات برای استفاده در مصارف خانگی و ویلایی و حتی باغ ها به راحتی استفاده کنند. 

این محصول مناسب برای تمامی سنین بوده و راه اندازی بسیار ساده و آسانی نیز دارد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی این محصول به صورت گرد بوده و قسمت بالایی تکیه گاهی ساخته شده تا در درجه اول یک تکیه گاه نرم و راحت را دارا باشد و در درجه دوم استحکام بدنه این محصول را بالا ببرد. جنس بدنه این کالا یکی دیگر از نکات اصلی خرید هر شخصی برای محصول مورد نظر است، که هرچه با کیفیت تر باشد قطعا طول عمر بالاتری را خواهد داشت و به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی درجه یک بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول کابردی را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این استخر کرده تا در اسرع وقت کالا مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

برند
BESTWAY
قطر
4.57 CM
ارتفاع
107 CM
پمپ تسویه آب
دارد
نوع جنس
PVC سه لایه
نوع پمپ تسویه آب
فیلتر کاغذی
توان پمپ تسویه آب
2006 لیتر در ساعت
حجم آب
12362 L
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روانداز
دارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
39 KG
زمان نصب
10 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...