استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021

استخر زمین فوتبال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 325 CM
  • عرض: 267 CM
  • ارتفاع: 102 CM
6%
2,796,000
2,641,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  زمین  فوتبال  یا  استخر  دروازه  دار  اینتکس  تولید  مدل  57147  سال  2021  میباشد.  این  استخر  زیبا  یکی  از  جدیدترین  محصولات  تولید  شده  توسط  کمپانی  intex  میباشد  که  توسط  سعید  اینتکس  گارانتی  و  به  سراسر  کشور  ارسال  میشود.

محصولات مرتبط

مجموعه بازی اینتکس مدل دروازه دار با کد 57147  یکی از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس با طراحی سال 2021 می باشد. مجموعه ای متنوع از بازی های تفریحی اینتکس بوده که دارای تنوع چند بازی می باشد. مجموعه بازی اینتکس کد 57147 دارای 2 عدد توپ بادی و دو عدد دروازه می باشد که برای بازی فوتبال تعبیه شده است.
نکته ی قابل توجه اینجاست که هنگام استفاده می بایست درون استخر را با مقداری آب پوشش دهید .درواقع این مجموعه بازی با استفاده از آب و یا کف می باشد. یک تور والیبال روی محصول قرار گرفته که شما جهت بازی والیبال می توانید از آن بهره ببرید. یک بازی جذاب دیگر نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده که بازی بیس بال می باشد.
هنگام استفاده از این محصول جهت حفظ نکات ایمنی رعایت 2 نکته الزامی می باشد. ابتدا اینکه برای سطح زیر محصول از یک زیر انداز مناسب استفاده نمایید تا مانع از آسیب دیدن قسمت کف محصول شود. نکته ی دوم اینکه به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد فشار قوی و یا متفرقه جهت باد زدن محصول استفاده ننمایید و از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن برای باد کردن این وسایل استفاده کنید.


استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021 نمونه ای از جدیدترین و جذاب ترین محصولات بادی تولید شده در سال 2021 بوده که به واسطه طراحی فانتزی و بی نظیر خود توانسته تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. همانطور که می دانید یکی از مهمترین مواردی که در خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید نام برند تولیدی محصول مورد نظر است چرا که کیفیت ساخت محصولاتی که توسط برند های شناخته شده تولید شده اند، بسیار بالاست و توسط شرکت اینتکس تولید شده که یکی از معروف ترین برندها در تولید انواع محصولات بادی می باشد. در این مجموعه بازی جذاب دو عدد توپ بادی و دو عدد دروازه طراحی شده که برای بازی فوتبال تعبیه شده است که البته نکته قابل توجه اینجاست که هنگام استفاده می بایست درون استخر را با مقداری آب پوشش دهید.

 لازم به ذکر است اگرچه ابعاد استخر بادی کودک طرح دروازه دار بزرگ است اما راه اندازی آن بسیار ساده بوده و چندان دشوار نخواهد بود و شما می توانید برای راه اندازی از پمپ های باد دستی یا برقی کمک بگیرید تا استخر بادی خود را راه اندازی کنید و وقتتان زیاد برای این کار تلف نشود. گفتنی است بهترین نوع پمپ نیز در فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه قابل خریداری می باشد. همانطور که مشاهده می کنید در دیواره های این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که به صورت کاملا طرح دار و رنگی می باشد و بر روی آن از طرح کارتونی بسیار زیبا استفاده شده که به خوبی می تواند مورد توجه کودکان قرار بگیرد و همچنین لازم به ذکر است که برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کفی آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده که خیال شما را به طور کلی راحت می کند. اگر می خواهید این محصول کابردی و جذاب را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس اقدام به سفارش این استخر کرده تا در اسرع وقت کالا مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

طراحی و ساخت محصول

قطعا استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021 را می توان یکی از خاص ترین و جذاب ترین استخرها و مجموعه های بازی در نظر گرفت که به بهترین شکل ممکن میتواند شرایط را برای بازی و تفریح کودکان به صورت گروهی فراهم سازد. در اولین بخش باید اشاره کنیم که طراحی بخش اصلی این محصول به صورت مستطیلی شکل است که فضای بزرگی را برای کودکان فراهم می کند. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز همانند یک زمین فوتبال بسته شده است که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به این ویژگی ها باید به رنگ بندی این محصول هم اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بخش های کناری این محصول با بهره گیری از رنگ قرمز طراحی شده است و از رنگ های سفید ، آبی و زرد نیز در طراحی این محصول استفاده شده است.

استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021

امکانات و ویژگی های محصول

در ارتباط با امکانات این محصول باید اشاره داشته باشیم که این کالا دارای یک سری اسباب بازی جذاب می باشد که باعث شده تا کودکان بتوانند با با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. این محصول دارای دو عدد دروازه می باشد که در هر دو سمت این محصول قرار دارد. هم چنین طراحی اصلی این محصول نیز شبیه به زمین فوتبال می باشد که دارا بودن دروازه نیز از خصوصیات خوب این محصول است. هم چنین این کالا دارای یک عدد توپ بادی فوتبال نیز می باشد که شرایط بازی و تفریح را به راحتی برای کودکان فراهم می کند.

دیگر امکان خوبی که این محصول دارد وجود یک عدد تور والیبال می باشد. هم چنین این محصول دارای یک عدد توپ والیبال بادی هم می باشد که این عامل هم باعث خواهد شد که به زیبایی هر چه تمام تر بتوان به بازی و تفریح پرداخت. علاوه بر این ها یک عدد توپ بسیبال بادی همراه با یک عدد چوب بسیبال بادی نیز وجود دارد که شما می توانید این توپ را روی سکوی بادی مورد نظر خود قرار دهید. تمامی این امکانات و ویژگی ها باعث خواهد شد که یک شرایط بازی و تفریح ایده آل برای کودکان به شمار رود.

استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021

ابعاد و اندازه های محصول

در ارتباط با ابعاد و اندازه های این محصول نیز باید اشاره داشته باشیم که طول کلی این کالا 325 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این کالا نیز 267 سانتی متر است. این ابعاد نشان می دهد که شما باید یک فضای مناسب و نسبتا بزرگ را برای این محصول در نظر بگیرید. هم چنین ارتفاع این محصول هم 102 سانتی متر عنوان شده است که این ارتفاع نسبت به بلند ترین بخش این محصول می باشد. علاوه بر این ها وزن کلی بسته بندی این محصول نیز 6.7 کیلوگرم خواهد بود که به راحتی می توانید آن را حمل و نقل نمایید.

استخر بادی اینتکس دروازه دار مدل 57147 تولید 2021

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم ، قطعا به این نتیجه رسیده اید که این محصول میتواند یک گزینه ایده آل و کامل برای شما به شمار رود. در واقع وجود چندین اسباب بازی فوق العاده باعث خواهد شد که کودکان بتوانند از تمامی امکانات این محصول استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. فروشگاه سعید اینتکس نیز سعی کرده تا این محصول را با قیمت فوق العاده ارزان و ایده آل در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امکان خرید و ثبت سفارش این کالا هم اکنون برای شما عزیزان فراهم می باشد.

برند
INTEX
طول
325 CM
عرض
267 CM
ارتفاع
102 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
6.7 KG
ظرفیت
470 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آبپ
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...